• +4630365900

Undersökning av ny patient hos Sundtandvården Team Ludwig Hyltegård i Stenungsund

830 kr

Gärdesvägen 3, 444 31 Stenungsund - Visa på karta

• Måndag 07:30 - 13:00 Ojämna veckor
  • Måndag 07:30 - 14:00 Jämna veckor

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 02 juli 2019 av Vården.se

Om Sundtandvården Team Ludwig Hyltegård

Välkommen till Sundtandvården Team Hyltegård, Stenungsund! Vi hjälper dig med allt inom tandvård och står för ett högkvalitativt och professionellt omhändertagande. Du som patient är med och utformar den behandlingsplan som passar dina behov. Vi på Team Hyltegård arbetar med långsiktiga mål utifrån en helhetsöversikt med allt från förebyggande tandvård till reparativa behandlingar och lägger alltid stor vikt vid både funktion och estetik. Hos oss får du självklart ett kostnadsförslag. Vi samarbetar enbart med svenska tandtekniska laboratorium. Om du är i behov av akut tandvård är vår ambition att kunna hjälpa dig samma dag. Hos oss är hela familjen välkommen! Vi talar svenska och engelska.
Informationen uppdaterades 02 juli 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Sundtandvården Team Ludwig Hyltegård

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
830 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Sundtandvården Team Ludwig Hyltegård i Stenungsund

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
490 kr

Tandutdragning hos Sundtandvården Team Ludwig Hyltegård i Stenungsund

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
960 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Sundtandvården Team Ludwig Hyltegård i Stenungsund

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 595 kr

Rotfyllning av framtand hos Sundtandvården Team Ludwig Hyltegård i Stenungsund

*3 508 kr

Krona på enstaka tand hos Sundtandvården Team Ludwig Hyltegård i Stenungsund

• - Krona med metall och porslin: Helkeramisk krona: Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 300 kr

Karta - Gärdesvägen 3, 444 31 Stenungsund

16:28 - 08 nov, 2015 skrev:

Är väldigt nöjd med deras service :) samt trevliga persona