Tandlagning på kindtand, tre ytor

Natand - Tandläkare Ulla Öwall - Spånga, Stockholm

Om man får ett hål i en tand eller om en gammal lagning gått sönder så behöver tanden lagas.

Hur går behandlingen till?

Behandlingen inleds alltid med en undersökning. De flesta brukar vilja ha bedövning men det är något som man bestämmer själv. Vi tar sedan bort den skadade delen av tanden genom att borra innan hålet lagas med en plastfyllning.

Om du har fått bedövning så sitter den ofta i ett par timmar efter behandlingen men du kan använda tanden som vanligt även om det är bra att vara lite försiktig.

I priset ingår alla moment i behandlingen inklusive material.

Informationen uppdaterades 04 november 2015 av Vården.se

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

08-760 00 19
Visa telefonnummer

Skogsbacken 29, Spånga - visa på karta

Om Natand - Tandläkare Ulla Öwall

Nya och återkommande patienter är varmt välkomna till Natand och tandläkare Ulla Öwall i Spånga. Jag erbjuder all typ av tandvård, allt från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård.

Om Ulla Öwall

Jag har varit tandläkare sedan 1980 och haft en egen praktik sedan 1981. Mitt främsta mål är att ge mina patienter friska tänder och ett friskt tandkött.

Jag välkomnar patienter i alla åldrar och barn ligger mig varmt om hjärtat.

Akut tandvård

Om du är i behov av akut tandvård ordnar vi en tid åt dig så snart som möjligt så att du kan få ditt problem åtgärdat.

Varmt välkommen till Natand!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Natand - Tandläkare Ulla Öwall

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Kungsfors Tandläkarmottagning Proffsigt bemötande av hela personalen. Tack - Bertil Karlsson Lindome
    • Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Linden Katrineholm Hej! Var hos er måndagen den 18/9 med min onda fot. Träffade den trevliga och kunniga sjukgymnasten Hanna Karlsson. Hon lyssnade på mitt ... - Marie Malm
    • Gynmottagning Vårby Hej Håller med in andras omdöme. Alltid trevligt bemötande och så hjälpsamma. Det är långt ifrån alla mottagningar som är så hjälpsamma som... - Carina
    • Vårdcentralen Laxen Man får alltid ett professionellt och omtänksamt bemötande. En personal som har empatin kvar. Varje gång hag kontaktat dem har hag fått bra ... - Inger Nilsson
    • Tandläkare Anders Ewert Världens bästa tandläkare, lugn, kompetent, vänlig, och det gör inte ont ens när han drar visdomständer :) - Kate