Skaffa linser hos Synsam Mall of Scandinavia i Solna

fr. 549 kr

För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Råsta Strandväg 19A, Mall of Scandinavia, Solna - Visa på karta

Skaffa linser

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Mall of Scandinavia hjälper dig!

Så går det till att skaffa linser

Vi gör först en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om så är fallet kan optikern hjälpa till att säkerställa den styrka som behövs på dina linser. Linserna anpassas efter dina ögon och behov. Självklart ger vi tips och råd om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dina ögon hos oss på Synsam Mall of Scandinavia!

Informationen uppdaterades 08 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Mall of Scandinavia

Välkommen till Synsam Mall of Scandinavia!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik i köpcentret Mall of Scandinavia i Solna. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Mall of Scandinavia hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Glasögon hos Synsam Mall of Scandinavia

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Mall of Scandinavia redan idag!

Informationen uppdaterades 08 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Mall of Scandinavia

Synundersökning hos Synsam Mall of Scandinavia i Solna

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Mall of Scandinavia för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du...

Skaffa glasögon hos Synsam Mall of Scandinavia i Solna

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Mall of Scandinavia. Glasögon hjälper till att korrigera sy...

Skaffa linser hos Synsam Mall of Scandinavia i Solna

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Mall of Scandinavia hjälper di...

Karta - Råsta Strandväg 19A, Mall of Scandinavia, Solna