Skaffa glasögon hos Synsam Sollentuna Centrum

fr. 199 kr

Sollentunavägen 163 C, Sollentuna - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon

Upplever du problem med synen och misstänker att du behöver glasögon, är det bra att träffa en av våra optiker för att undersöka din syn. På första besöket får du besvara frågor om hur du uppfattar din ögonhälsa och genomgå olika tester. Skulle du sedan behöva glasögon, finns vår optiker där för att hjälpa dig hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi skyddar dina glasögon

Förutom att du kan välja bland bågar från ett stort antal märken, täcks du även av vår kostnadsfria olycksgaranti när du köper glasögon hos oss på Synsam. Det innebär att om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna så reparerar vi eller ersätter dem. Skulle du föredra att hyra dina glasögon, kan du göra det genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då betalar du en fast månadskostnad för tre olika typer av glasögon.

Vi på Synsam Sollentuna Centrum hjälper dig hitta rätt glasögon!

Informationen uppdaterades 09 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Sollentuna Centrum

Varmt välkommen till Synsam Sollentuna Centrum!

På Sollentunavägen 163 C i Sollentuna Centrum hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Sollentuna Centrum kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Sollentuna Centrum

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Sollentuna Centrum i Sollentuna!

Informationen uppdaterades 09 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Sollentuna Centrum

Synundersökning hos Synsam Sollentuna Centrum

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Sollentuna Centrum! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt...

Skaffa glasögon hos Synsam Sollentuna Centrum

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Sollentuna Centrum! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upp...

Skaffa linser hos Synsam Sollentuna Centrum

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Sollentuna Centrum kan vi hjälpa dig. Att skaffa lin...

Karta - Sollentunavägen 163 C, Sollentuna