Besök hos optiker hos Synsam Sollentuna Centrum

Sollentunavägen 163 C, Sollentuna - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Besök hos optiker

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Sollentuna Centrum!

Glasögon kan rätta till ditt synfel

Har du under en tid känt av problem med din syn, bör ett första steg vara att besöka en av våra optiker. Då får du besvara frågor om din ögonhälsa och testa din syn på olika sätt. Skulle det visa sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vår hjälp för att du ska hitta rätt glasögon

Vi erbjuder rådgivning för att hitta rätt bågar för dig. Dina glasögon täcks av vår olycksgaranti, så om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem. Vill du hyra dina glasögon kan du välja vårt abonnemang Synsam Lifestyle. I det ingår tre olika typer av glasögon för en fast månadskostnad.

Hitta dina glasögon hos oss på Synsam Sollentuna Centrum!

Informationen uppdaterades 10 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Sollentuna Centrum

Varmt välkommen till Synsam Sollentuna Centrum!

På Sollentunavägen 163 C i Sollentuna Centrum hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Sollentuna Centrum kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Sollentuna Centrum

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Sollentuna Centrum i Sollentuna!

Informationen uppdaterades 10 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Sollentuna Centrum

Besök hos optiker hos Synsam Sollentuna Centrum

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Sollentuna Centrum! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt...

Skaffa glasögon hos Synsam Sollentuna Centrum

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Sollentuna Centrum! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upp...

Karta - Sollentunavägen 163 C, Sollentuna