1/5
Öppet, idag till 16:00

Svanborgs Estetik

Skytteholmsvägen 47, Solna

Svanborgs Estetik

Svanborgs Estetik erbjuder olika typer av injektionsbehandlingar. Vi erbjuder bland annat:

• Läppförstoring
  • Filler
  • Botox

Vi ligger centralt nära Solna C

Vår mottagning ligger i ljusa och fräscha lokaler precis vid Solna Centrum. Hit kommer du enkelt med både tunnelbana och buss till Solna.

Besök gärna Gynmottagning Eva Svanborg som ligger i samma lokaler.

Informationen uppdaterades 11:27 - 4 aug, 2020

Botox hos Svanborgs Estetik i Solna

I takt med ökad ålder minskar elasticiteten i huden och uttrycksrynkor i ansiktet tenderar då till att bli kvar. Att injicera Botox i ansiktet reducerar uppkomsten av rynkor och linjer.

På Svanborgs Estetik utför vi behandlingar med Botox.

Svanborgs Estetik utför behandlingar med Botox

Injektionen görs med en mycket tunn nål och det behövs ingen bedövning. Några dagar efter en behandling har huden slätats ut.

Hur länge varar resultatet?

Resultatet varar mellan tre till sex månader. För att bibehålla resultatet rekommenderar vi att du kommer tillbaka för en ny injektion.

För att boka in en behandling, vänligen kontakta Svanborgs Estetik!

Läppförstoring
hos Svanborgs Estetik i Solna

Hos Svanborgs Estetik utför vi läppförstoring med filler. Det kan användas för att ge dina läppar mer volym eller en skarpare läppkontur. ...

Filler
hos Svanborgs Estetik i Solna

Filler används för att fylla ut en vävnad. Genom att injicera en gel kan vi forma om och släta ut områden i ansiktet eller på kroppen utifrå...