1/5
Öppet, idag till 16:00

Svanborgs Estetik

Skytteholmsvägen 47, Solna

Svanborgs Estetik

Svanborgs Estetik erbjuder olika typer av injektionsbehandlingar. Vi erbjuder bland annat:

• Läppförstoring
  • Filler
  • Botox

Vi ligger centralt nära Solna C

Vår mottagning ligger i ljusa och fräscha lokaler precis vid Solna Centrum. Hit kommer du enkelt med både tunnelbana och buss till Solna.

Besök gärna Gynmottagning Eva Svanborg som ligger i samma lokaler.

Informationen uppdaterades 11:27 - 4 aug, 2020

Filler hos Svanborgs Estetik i Solna

Filler används för att fylla ut en vävnad. Genom att injicera en gel kan vi forma om och släta ut områden i ansiktet eller på kroppen utifrån dina önskemål. De vanligaste områdena att fylla ut med filler är läppar, kinder och vecket som går mellan näsa och mun (nasolabialvecket).

På Svanborgs Estetik utför vi fillerbehandlingar.

Fillerprodukternas användningsområden:

• Fylla ut och minska rynkor och linjer i ansiktet

• Förstärka ansiktes konturer

• Jämna ut hudojämnheter

• Öka volym i valda kroppsdelar

Injektion av filler

På Svanborgs Estetik utför Eva Svanborg, utbildad inom skönhet och injektionsteknik, injektioner med filler. Vid en behandling injiceras en filler i/under huden där du vill göra en förändring. Mängden filler som injiceras beror dels på behandlingsområde och kroppsdel, men också på hur stor fyllnadsökning du önskar.

Välkommen att kontakta oss på Svanborgs Estetik för mer information!

Läppförstoring
hos Svanborgs Estetik i Solna

Hos Svanborgs Estetik utför vi läppförstoring med filler. Det kan användas för att ge dina läppar mer volym eller en skarpare läppkontur. ...

Botox
hos Svanborgs Estetik i Solna

I takt med ökad ålder minskar elasticiteten i huden och uttrycksrynkor i ansiktet tenderar då till att bli kvar. Att injicera Botox i ansikt...