1/5
Öppet, idag till 16:00

Svanborgs Estetik

Skytteholmsvägen 47, Solna

Svanborgs Estetik

Svanborgs Estetik erbjuder olika typer av injektionsbehandlingar. Vi erbjuder bland annat:

• Läppförstoring
  • Filler
  • Botox

Vi ligger centralt nära Solna C

Vår mottagning ligger i ljusa och fräscha lokaler precis vid Solna Centrum. Hit kommer du enkelt med både tunnelbana och buss till Solna.

Besök gärna Gynmottagning Eva Svanborg som ligger i samma lokaler.

Informationen uppdaterades 11:27 - 4 aug, 2020

Läppförstoring hos Svanborgs Estetik i Solna

Hos Svanborgs Estetik utför vi läppförstoring med filler. Det kan användas för att ge dina läppar mer volym eller en skarpare läppkontur.

Läppförstoring med filler

Fillern injiceras med en mycket tunn nål direkt in under huden tills vi uppnår ett önskat resultat. Behandlingen tar bara några minuter och det kan sticka till och spänna lite under behandlingen.

Hur många behandlingar behövs vid en läppförstoring?

Vi föredrar att bygga upp läpparna med en liten mängd i taget så att materialet hinner anpassa sig. Vi börjar med en behandling och rekommenderar att du kommer tillbaka inom några veckor för en till behandling. Efter det utvärderar vi resultatet och om fler behandlingar behövs.

Hur länge effekten hållet i sig är individuellt men brukar vara i cirka sex månader.

Välkommen att boka en tid hos Svanborgs Estetik!

Filler
hos Svanborgs Estetik i Solna

Filler används för att fylla ut en vävnad. Genom att injicera en gel kan vi forma om och släta ut områden i ansiktet eller på kroppen utifrå...

Botox
hos Svanborgs Estetik i Solna

I takt med ökad ålder minskar elasticiteten i huden och uttrycksrynkor i ansiktet tenderar då till att bli kvar. Att injicera Botox i ansikt...