Tandläkarundersökning hos Privattandläkarna i Skogås

Tandläkarundersökning

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen att kontakta oss för mer information!

Informationen uppdaterades 16 oktober 2017 av Vården.se

Om Privattandläkarna i Skogås

4,9

Välkomna till Privattandläkarna i Skogås, tandläkarna Per Lindberg och Eva-Lotta Nolcrantz, tandläkarna för hela familjen. Vårt mål är nöjda patienter och vi tror att vi kan uppnå detta genom att skapa en trevlig miljö och arbeta med kunnig personal.

Vi behandlar gammal som ung och har lång erfarenhet av både barn- och vuxentandvård.

Vi erbjuder följande tandvård

Vi kan hjälpa med de flesta typer av behandlingar. Både direkt på kliniken eller i samarbete med olika specialistkliniker. Nedan ser du vilken typ av tandvård vi erbjuder:

• Allmän tandvård
  • Implantat
  • Snarkskenor
  • Estetisk tandvård
  • Blekning

Välkomna till tandläkare Nolcrantz och Lindberg!

Anslutna till Försäkringskassan.
Medlemmar i Privattandläkarföreningen och Sveriges Tandläkarförbund.

Informationen uppdaterades 16 oktober 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Privattandläkarna i Skogås

Tandläkarundersökning hos Privattandläkarna i Skogås

Tandhygienist hos Privattandläkarna i Skogås

Tandhygienisten jobbar framför allt preventivt, med andra ord arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ...

Tandimplantat hos Privattandläkarna i Skogås

Vad innebär tandimplantat? Tandimplantat använder man sig av för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titan...

Kronor och broar hos Privattandläkarna i Skogås

Kronor Tandkronan är den synliga delen av tanden som täcker tandroten. Dina kronor kan av olika anledningar skadas. Det kan till exempel ...

Tandblekning hos Privattandläkarna i Skogås

Per Lindberg

Per Lindberg

Leg. Tandläkare

Allmänpraktiker, tog examen 1985 i Stockholm. Per har arbetat privat i Skogås sedan 1987.

Lotta Nolcrantz

Lotta Nolcrantz

Leg. Tandläkare

Allmänpraktiker, tog examen 1985 i Stockholm. Lotta har arbetat privat sedan 1986, i Skogås sedan 1988.

Lisa Lövgren

Lisa Lövgren

Tandsköterska

Profylaxsköterska, examinerad 1993. Lisa kommer från Småland och talar polska. Hon har jobbat som tandsköterska sedan 1993.

Pia Nordberg

Pia Nordberg

Tandsköterska

Tandsköterska med stor kunskap inom administration.

Karta - Kullstigen 14, Skogås

4,9

10:33 - 14 jan, 2020 skrev:

Har gått hos dom i två år och är supernöjd. Proffsigt och tryggt.

01:41 - 16 nov, 2019

11:26 - 11 nov, 2019 skrev:

Hela vår familj har gått till både Per & Emelie och de är professionella, tillmötesgående samt väl omhändertagande av både oss vuxna samt våra barn! Sköterskorna lika så! Mina varmaste rekommendationer!

12:23 - 22 nov, 2018 skrev:

Super nöjd! Kan varmt rekommendera privat tandläkarna i skogås. Vart själv rekommenderad av en kollega och kan inte säga mer än att hålla med henne om detta! Super bra!

15:21 - 05 sep, 2018 skrev:

Världens bästa tandläkare

09:43 - 16 jan, 2018 skrev:

Min tandläkare skräck är numera botad tack vare Eva-Lotta och hennes team.

22:49 - 04 okt, 2017 skrev:

Bästa Tandläkarna

22:25 - 04 okt, 2017

21:19 - 04 okt, 2017 skrev:

Supertandläkare!! Gått hos dom i många år, de bästa!

01:28 - 08 feb, 2017 skrev:

Jag är supernöjd.
Jag rekommenderar Privattandläkarna i Skogås varmt.

11:21 - 27 dec, 2016 skrev:

Halva familjen går på denna tandläkarmottagning! :-) Jag, som har lite tandläkarskräck dessutom, tycker Eva-Lotta är fantastisk! Bor numera i Bromma, men åker gärna till Skogås för att jag inte vill byta tandläkare. Hela familjen är jättenöjd!

4,2