• +46 8-50 662 120

660 kr

Skogåsplan 9, Skogås - Visa på karta

Tandea Skogås - Skogås, Huddinge

Innan en tandläkarundersökning

Vad ingår i en undersökning av tandläkare hos Tandea Skogås?

Det är en basundersökning hos tandläkare eller tandhygienist, som inkluderar anamnes, riskbedömning, 4 st röntgenbilder, lätt kontroll av tandköttet och ett preliminärt kostnadsförslag.

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen till oss på Tandea Skogås!

Informationen uppdaterades 08 december 2014 av Vården.se

Om Tandea Skogås

Din tandläkare i Stockholm

Tandea är ett tandvårdsföretag i Stockholm med erfarna tandläkare belägen på tre separata mottagningar.

Vi har kombinerat förstklassig allmäntandvård med ett lågt pris, hög service och långa öppettider. Detta gör oss onekligen till ett av Stockholms förmånligaste tandvårdsföretag i dagsläget.

Vi har s.k befolkningsansvar på uppdrag av Stockholms Landsting och arbetar i anslutning till Försäkringskassan, med omtanke och omsorg som viktiga ledord i vårt arbete, och har som mål att alltid ligga i framkant när det gäller moderna metoder och utrustning.

Vad kan Tandea Skogås hjälpa dig med?

Som kund kan du få allt ifrån tandproteser och tandimplantat till bettskenor och visdomstandsoperationer. Du som söker efter en pålitlig tandläkare i Stockholm kan glädjas åt att du nu kan, både som barn och som vuxen, se till att ha friska tänder livet ut till ett minst sagt resonligt pris.

Vi erbjuder även delbetalning.

Både allmän och specialiserad tandvård

Vi erbjuder allmän såväl som specialiserad tandvård till människor i alla åldrar. Det finns inget om din mun vi inte kan, inget om dina tänder vi inte känner till och ingen åkomma som inte har ett ingrepp vi är kapabla att göra.

Informationen uppdaterades 08 december 2014 av Vården.se

Behandlingar hos Tandea Skogås

Tandläkarundersökning hos Tandea Skogås

660 kr

Tandhygienist hos Tandea Skogås

620 kr

Tandhygienisten jobbar framför allt preventivt, med andra ord så arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ...

Tandblekning hos Tandea Skogås

2 800 kr

Bettskena hos Tandea Skogås

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att...

Tandimplantat hos Tandea Skogås

29 000 kr Kampanjpris! (Ord. pris 34 000 kr). Fri konsultation.

Tandimplantat ser ut, känns och fungerar precis som naturliga tänder. Du får perfekt tuggförmåga och ett vackert leende som ger dig frihet r...

Fillerbehandling hos Tandea Skogås

Naturligt skönhet - är det möjligt? Nu kan vi även behandla dina rynkor och läppar med STYLAGE fillers, som är tredje generationens hudfille...

Karta - Skogåsplan 9, Skogås

23:58 - 21 jul, 2013 skrev:

Det är en jätte bra tandläkaren

• Fråga ställd 16:27 11 apr 2014

är det möjligt att kunna få tunna och smidiga tandproteser. de jag har känns väldigt tjocka och otympliga.

Tandea Skogås svarar:

Hej och tack för din fråga. För att kunna ge dig ett korrekt svar så vore det bra att få se dina befintliga proteser. Kontakta oss gärna för en gratis konsultation/undersökning.

• Fråga ställd 07:15 02 apr 2014

finns möjligheten att få implantat under narkos

Tandea Skogås svarar:

Nej tyvärr inte, dock finns möjligheten att utföra behandling under lättare sedering.