Skaffa linser hos Synsam Skövde Esplanaden

Köpmannagatan 3, Skövde - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa linser

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam Skövde Esplanaden så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Skövde Esplanaden idag!

Informationen uppdaterades 10 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Skövde Esplanaden

Varmt välkommen till Synsam Skövde Esplanaden i Skövde!

På Köpmannagatan 3 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Skövde Esplanaden hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Skövde Esplanaden kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Skövde Esplanaden på Köpmannagatan 3 redan idag!

Informationen uppdaterades 10 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Skövde Esplanaden

Besök hos optiker hos Synsam Skövde Esplanaden

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Skövde Esplanaden redan idag! Vi undersöker din syn ...

Skaffa glasögon hos Synsam Skövde Esplanaden

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Skövde Esplanaden hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon fö...

Skaffa linser hos Synsam Skövde Esplanaden

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Skövde Esplanaden kan hjälpa dig med det. Hur gör du ...

Karta - Köpmannagatan 3, Skövde