Skaffa glasögon hos Synsam Skövde Esplanaden

Köpmannagatan 3, Skövde - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Vi hittar rätt glasögon för att korrigera ditt synfel

Glasögon är en av flera metoder för att korrigera synfel, och hos Synsam kan vi hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Våra legitimerade optiker kan med hjälp av olika mätningar konstatera vilken typ av synfel du har, och utifrån det hitta rätt styrka för dina glasögon.

Du kan känna dig trygg med glasögon från Synsam

Vi erbjuder alltid ett brett utbud av glasögonbågar från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt. Vi har också en olycksgaranti som innebär att dina glasögon är skyddade ett helt år. Skulle de på något sätt skadas under den tiden, så reparerar vi eller ersätter dem utan extra kostnad. Vi erbjuder också möjligheten att hyra sina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Du får då tre par olika glasögon och betalar en fast månadskostnad.

Välkommen att kontakta oss på Synsam Skövde Esplanaden om du har frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 10 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Skövde Esplanaden

Varmt välkommen till Synsam Skövde Esplanaden i Skövde!

På Köpmannagatan 3 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Skövde Esplanaden hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Skövde Esplanaden kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Skövde Esplanaden på Köpmannagatan 3 redan idag!

Informationen uppdaterades 10 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Skövde Esplanaden

Besök hos optiker hos Synsam Skövde Esplanaden

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Skövde Esplanaden redan idag! Vi undersöker din syn ...

Skaffa glasögon hos Synsam Skövde Esplanaden

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Skövde Esplanaden hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon fö...

Skaffa linser hos Synsam Skövde Esplanaden

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Skövde Esplanaden kan hjälpa dig med det. Hur gör du ...

Karta - Köpmannagatan 3, Skövde