• +46 8-50 662 100

660 kr

Storholmsgatan 4, Skärholmen - Visa på karta

Tandea Skärholmen - Skärholmen, Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Vad ingår i en undersökning av tandläkare hos Tandea Skärholmen?

Det är en basundersökning hos tandläkare eller tandhygienist, som inkluderar anamnes, riskbedömning, 4 st röntgenbilder, lätt kontroll av tandköttet och ett preliminärt kostnadsförslag.

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen till oss på Tandea Skärholmen! En tandläkarundersökning är den rutinundersökning som man genomgår regelbundet. Hur ofta man bör gå på tandläkarundersökning vid vuxen ålder beror på hur stora problem man har med sina tänder.

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen till oss på Tandea Skärholmen!

Informationen uppdaterades 03 juni 2014 av Vården.se

Om Tandea Skärholmen

Din tandläkare i Stockholm

Tandea är ett tandvårdsföretag i Stockholm med erfarna tandläkare belägen på tre separata mottagningar.

Vi har kombinerat förstklassig allmäntandvård med ett lågt pris, hög service och långa öppettider. Detta gör oss onekligen till ett av Stockholms förmånligaste tandvårdsföretag i dagsläget.

Vi har s.k befolkningsansvar på uppdrag av Stockholms Landsting och arbetar i anslutning till Försäkringskassan, med omtanke och omsorg som viktiga ledord i vårt arbete, och har som mål att alltid ligga i framkant när det gäller moderna metoder och utrustning.

Vad kan Tandea Skärholmen hjälpa dig med?

Som kund kan du få allt ifrån tandproteser och tandimplantat till bettskenor och visdomstandsoperationer. Du som söker efter en pålitlig tandläkare i Stockholm kan glädjas åt att du nu kan, både som barn och som vuxen, se till att ha friska tänder livet ut till ett minst sagt resonligt pris.

Vi erbjuder även delbetalning.

Både allmän och specialiserad tandvård

Vi erbjuder allmän såväl som specialiserad tandvård till människor i alla åldrar. Det finns inget om din mun vi inte kan, inget om dina tänder vi inte känner till och ingen åkomma som inte har ett ingrepp vi är kapabla att göra.

Informationen uppdaterades 03 juni 2014 av Vården.se

Behandlingar hos Tandea Skärholmen

Tandläkarundersökning hos Tandea Skärholmen

660 kr

Tandhygienist hos Tandea Skärholmen

620 kr

Tandhygienisten jobbar framför allt preventivt, med andra ord så arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ...

Tandblekning hos Tandea Skärholmen

2 800 kr

Bettskena hos Tandea Skärholmen

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att...

Tandimplantat hos Tandea Skärholmen

29 000 kr Kampanjpris! (Ord. pris 34 000 kr). Fri konsultation.

Tandimplantat ser ut, känns och fungerar precis som naturliga tänder. Du får perfekt tuggförmåga och ett vackert leende som ger dig frihet r...

Fillerbehandling hos Tandea Skärholmen

Naturligt skönhet - är det möjligt? Nu kan vi även behandla dina rynkor och läppar med STYLAGE fillers, som är tredje generationens hudfille...

Karta - Storholmsgatan 4, Skärholmen

19:23 - 10 feb, 2016 skrev:

Jag fick den bäst hjälp av tandläkare hos Tandea , de är snabb och effektiv , jag hade ont i min visdomstand, jag hade ett hole i den. När jag ringde fick jag tid om bara fyra timmar och min tand blev borttagna på en gång utan nåt problem alls👍👍 Och det kostade 1500kr på allt (läkares besöks avgift med)
Jag hade varit på en annan tandläkare och de sa att jag behövde gå till nån specialist som skulle göra lite operation och det skulle kosta 5000kr och vänta tid är minst vara 4 veckar ..fy👎 Ska man behöva betala så mycket pengar ska man får den snabbast service, tycker jag.

16:16 - 27 okt, 2015