• 0414-163 66

Skaffa glasögon hos Synsam Simrishamn

Storgatan 14, Simrishamn - Visa på karta

Skaffa glasögon

Vi hjälper dig korrigera ditt synfel med glasögon

Det finns flera metoder för att korrigera synfel, och glasögon är en av dem. Hos Synsam får du hjälp med att hitta rätt par för just dig. Genom olika mätningar kan våra legitimerade optiker se vad du har för synfel, och utifrån det hitta vilken styrka du bör ha på dina nya glasögon.

Flexibilitet och trygghet för dina glasögon

Hos oss träffar du rådgivare som kan hjälpa dig att hitta rätt glasögonbågar, och vi har ett brett utbud från många välkända märken. Dessutom täcks du av vår olycksgaranti när du köper glasögon från oss. Det innebär att vi ersätter eller reparerar dina glasögon om de skulle skadas under de första 365 dagarna, utan extra kostnad. Har du inte möjlighet att köpa glasögonen eller kan du inte bestämma dig för vilka bågar du vill ha? Då kan du hyra tre par olika glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle, för en fast månadskostnad.

Varmt välkommen till Synsam Simrishamn, så hjälper vi dig att skaffa glasögon!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Simrishamn

Välkommen till Synsam Simrishamn!

I vår välsorterade butik på Storgatan 14 i Simrishamn kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Simrishamn hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Våra glasögon

Hos oss på Synsam Simrishamn finns ett stort urval av bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan också hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör hittar du det i vår butik.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Simrishamn på Storgatan 14 redan idag!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Simrishamn

Synundersökning hos Synsam Simrishamn

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Simrishamn. Därför är det bra att undersöka sina ögon Upplev...

Skaffa glasögon hos Synsam Simrishamn

Hos Synsam Simrishamn kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar. Vi hjälp...

Skaffa linser hos Synsam Simrishamn

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Simrishamn hjälper vi till ...

Karta - Storgatan 14, Simrishamn