Synundersökning hos Synsam Sandviken

Odengatan 38, Sandviken - Visa på karta

Synundersökning

Glasögon hjälper till att korrigera synfel

Om du har problem med synen och misstänker att du är i behov av glasögon går det bra att träffa en av våra optiker. Då får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Visar det sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi har flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss hittar du bågar från många olika märken, och vi kan hjälpa dig att hitta rätt par för dig. Väljer du att köpa glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Vill du hellre hyra dina glasögon? Då kan vårt abonnemang Synsam Lifestyle vara något för dig. I abonnemanget får du tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hos Synsam Sandviken kan vi hitta glasögonen som passar dig!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Sandviken

Varmt välkommen till Synsam Sandviken!

På Odengatan 38 i Sandviken hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Sandviken har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Sandviken

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle
  • Trygghet hela första året

När du har gått hem med dina nya glasögon erbjuder vi på Synsam fortfarande stöd. Det kan hinna hända mycket under ett år, så om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem helt utan extra kostnad. Du är också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning, om du skulle märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Sandviken på Odengatan 38 redan idag!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Sandviken

Synundersökning hos Synsam Sandviken

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Sandviken. Glasögon hjälper till att korrigera synfel Om...

Skaffa glasögon hos Synsam Sandviken

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Sandviken! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever du ...

Skaffa linser hos Synsam Sandviken

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Sandviken hjälper dig! Hur gå...

Karta - Odengatan 38, Sandviken