Skaffa linser hos Synsam Orminge i Orminge centrum

Orminge Centrum 13230 Orminge - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 16:00

Skaffa linser

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam i Orminge så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Orminge idag!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Orminge

Varmt välkommen till Synsam Orminge!

Hos Synsam i Orminge centrum i hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Orminge hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Glasögon hos Synsam Orminge

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam i Orminge centrum redan idag!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Orminge

Synundersökning hos Synsam Orminge i Orminge centrum

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Orminge. Därför är det bra att undersöka sina ögon Upplever ...

Skaffa galsögon hos Synsam Orminge i Orminge centrum

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam i Orminge, så hjälper vi dig! Du kan korrigera ditt ...

Skaffa linser hos Synsam Orminge i Orminge centrum

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Orminge kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att ...

Karta - Orminge Centrum 13230 Orminge