• 08-7150085

Skaffa galsögon hos Synsam Orminge i Orminge centrum

Orminge Centrum 13230 Orminge - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 16:00

Skaffa galsögon

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam i Orminge!

Informationen uppdaterades 04 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Orminge

Varmt välkommen till Synsam Orminge!

Hos Synsam i Orminge centrum i hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Orminge hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Glasögon hos Synsam Orminge

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam i Orminge centrum redan idag!

Informationen uppdaterades 04 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Orminge

Besök hos optiker hos Synsam Orminge i Orminge centrum

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Orminge. Därför är det bra att undersöka sina ögon Upplever ...

Skaffa galsögon hos Synsam Orminge i Orminge centrum

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam i Orminge, så hjälper vi dig! Du kan korrigera ditt ...

Skaffa linser hos Synsam Orminge i Orminge centrum

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Orminge kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att ...

Karta - Orminge Centrum 13230 Orminge