Skaffa linser hos Synsam Södertälje Torget

Gästgivaregatan 3, Stora torget, Södertälje - Visa på karta

Skaffa linser

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Södertälje Torget hjälper vi till att hitta en bra lösning för just dig!

Vi hjälper dig att skaffa linser

Hos oss gör våra legitimerade optiker till att börja med en ordentlig undersökning av din ögonhälsa, och kan genom olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Efter undersökningen får du hjälp med att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter dina behov. Naturligtvis ger vi dig råd kring hur du tar ut och sätter i linserna, hur du ska hantera dem och hur de sköts på bästa sätt.

Boka en tid hos oss på Synsam Södertälje Torget, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Södertälje Torget

Välkommen till oss på Synsam Södertälje Torget!

Vi finns på Gästgivaregatan 3 på Stora torget i Södertälje och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Södertälje Torget hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Södertälje Torget hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Södertälje Torget - välkommen!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Södertälje Torget

Synundersökning hos Synsam Södertälje Torget

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Södertälje Torget redan idag! Vi undersöker din syn ...

Skaffa glasögon hos Synsam Södertälje Torget

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Stora torget i Södertälje, så hjälper vi dig! Du ...

Skaffa linser hos Synsam Södertälje Torget

Karta - Gästgivaregatan 3, Stora torget, Södertälje