1/3
Öppet, idag till 18:00

Synsam Södertälje Torget

Gästgivaregatan 3, Stora torget, Södertälje

Synsam Södertälje Torget

Välkommen till oss på Synsam Södertälje Torget!

Vi finns på Gästgivaregatan 3 på Stora torget i Södertälje och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Södertälje Torget hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Södertälje Torget hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Södertälje Torget - välkommen!

Informationen uppdaterades 16:02 - 6 okt, 2020

Skaffa glasögon hos Synsam Södertälje Torget

Pris från: 199 kr

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Stora torget i Södertälje, så hjälper vi dig!

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam Södertälje Torget!

Synundersökning
hos Synsam Södertälje Torget

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Södertälje Torget redan idag! Vi undersöker din syn ...

Pris från: 199 kr

Skaffa linser
hos Synsam Södertälje Torget

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Södertälje Torget hjälper v...

Pris från: 549 kr

Lördag : 10:00 - 15:00