Skaffa linser hos Sandh Synsam i Södertälje

Storgatan 1, Södertälje - Visa på karta

Skaffa linser

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Sandh Synsam i Södertälje kan hjälpa dig att skaffa linser!

Linser som passar just dig

För att hitta rätt lösning för just dig får du alltid börja med att göra en synundersökning hos våra legitimerade optiker. Med hjälp av olika mätningar kan de konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras, och vilken styrka som är lämplig för linserna. De anpassas sedan efter dig och vi hjälper dig med rådgivning kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du ska hantera dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos oss på Sandh Synsam i Södertälje!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Sandh Synsam

Välkommen till oss på Sandh Synsam!

På Storgatan 1 i Södertälje hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Sandh Synsam hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Skaffa glasögon hos Sandh Synsam

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Sandh Synsam - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Sandh Synsam i Södertälje!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Sandh Synsam

Synundersökning hos Sandh Synsam i Södertälje

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Sandh Synsam i Södertälje. Undersökning av ögat Om du upplever att du ...

Skaffa glasögon hos Sandh Synsam i Södertälje

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Sandh Synsam i Södertälje! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upp...

Skaffa linser hos Sandh Synsam i Södertälje

Karta - Storgatan 1, Södertälje

14:41 - 18 jun, 2020 skrev:

Mycket bra optiker och butik.

15:54 - 01 jun, 2020