Logo Ekhamre Kiropraktik

Ekhamre Kiropraktik - Södermalm, Stockholm

Nackspärr innebär plötslig smärta och stelhet i nackmuskulaturen. Ofta är smärtan mer påtaglig åt ena hållet när du vrider på huvudet.

Vad kan orsaka nackspärr?

En orsak kan vara om du har suttit med nacken i direkt vinddrag och blivit kall om den. Den kan också utlösas av en olämplig sovposition eller om du har gjort en allt förhastad rörelse med nacken.

Kontakta Ekhamre Kiropraktik för behandling av din nackspärr!

Informationen uppdaterades 26 september 2017 av Vården.se

fr. 550 kr

Visa telefonnummer

Ringvägen 109, Stockholm - Visa på karta

4,9

Om Ekhamre Kiropraktik

Välkommen till Ekhamre Kiropraktik!

Hos Ekhamre Kiropraktik kan jag hjälpa dig med både akuta och långvarig besvär i kroppens rörelseapparat. Jag arbetar med att återställa funktion och reducera värk samt smärta för att öka ditt välmående.

Min mottagning ligger på bottenplan på Ringvägen 109, cirka 100 meter från Ringens Köpcentrum i Skanstull.

Akut kiropraktorbehandling

Om du får akuta problem/besvär och behöver snabb hjälp kan jag erbjuda akut kiropraktorbehandling. Lättast är då att kontakta mig via telefon så ordnar vi en lösning.

Specialiserad på fotsmärta

Jag har specialiserat mig på fötter och olika typer av fotsmärtor och kan bland annat behandla hälsporre, hälsenebesvär och framfotssmärtor.

Jag utför även idrottsmassage som riktar sig till dig som vill få ordentligt uppmjukade muskler, kanske innan en tävling eller liknande. Massagen mjukar upp muskler och ökar blodcirkulationen som snabbar på återhämtningen.

Kontakta mig för att boka en tid!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Ekhamre Kiropraktik

• Kiropraktorbehandling

fr. 550 kr Vardagar: Nybesök 650 kr, Återbesök 550 kr, Helger: Nybesök 850 kr, Återbesök 750 kr

Målet med en kiropraktorbehandling är att minska smärta och återställa kroppens normala funktion i leder, muskler och nervsystem. På Ekha... Läs mer

• Fotsmärta

Jag är specialiserad på smärta och besvär i fötter Hos mig på Ekhamre Kiropraktik kan jag bland annat hjälpa till att behandla: Plan... Läs mer

• Ryggskott

Ryggskott innebär smärta i ländryggen och kan vara kopplad till nerver, leder, diskar och/eller muskler eller bindväv. Ryggskott är vanligt ... Läs mer

• Smärta i ländrygg

Upplever du smärta i ländryggen? Smärta i ländryggen kan bero på olika orsaker och två vanliga former av ryggont är rygginsufficiens och ... Läs mer

• Akuttid kiropraktor

Ekhamre Kiropraktik kan hjälpa dig som behöver en akuttid hos kiropraktor. Du kan se lediga tider genom att klicka på "BOKA HÄR" och hittar ... Läs mer

Karta - Ringvägen 109, Stockholm

4,9

• 19:12 - 30 sep, 2017 skrev:

Very happy with the adjustments. Thobias is a great chiropractor. Very knowledgeable. Worth a visit!

• 11:39 - 20 jan, 2017

• 09:23 - 02 jan, 2017