Akuttid kiropraktor

Logo Ekhamre Kiropraktik

Ekhamre Kiropraktik - Södermalm, Stockholm

Ekhamre Kiropraktik kan hjälpa dig som behöver en akuttid hos kiropraktor. Du kan se lediga tider genom att klicka på "BOKA HÄR" och hittar du ingen tid som passar kan du ringa så försöker vi ordna en lösning.

Akuta besvär som gör att du behöver uppsöka en kiropraktor är till exempel:

• Ryggskott
  • Nackspärr
  • Diskbråck
  • Fotsmärta
  • Ischias

Det är viktigt att du snabbt får en effektiv behandling när ett akut tillstånd uppkommer då det kan hjälpa till att förkorta läkningsprocessen och minska risken för komplicerade och utdragna besvär.

Kontakta mig för att få hjälp!

Informationen uppdaterades 26 september 2017 av Vården.se

fr. 550 kr

Ringvägen 109, Stockholm - Visa på karta

4,9

Om Ekhamre Kiropraktik

Välkommen till Ekhamre Kiropraktik!

Hos Ekhamre Kiropraktik kan jag hjälpa dig med både akuta och långvarig besvär i kroppens rörelseapparat. Jag arbetar med att återställa funktion och reducera värk samt smärta för att öka ditt välmående.

Min mottagning ligger på bottenplan på Ringvägen 109, cirka 100 meter från Ringens Köpcentrum i Skanstull.

Akut kiropraktorbehandling

Om du får akuta problem/besvär och behöver snabb hjälp kan jag erbjuda akut kiropraktorbehandling. Lättast är då att kontakta mig via telefon så ordnar vi en lösning.

Specialiserad på fotsmärta

Jag har specialiserat mig på fötter och olika typer av fotsmärtor och kan bland annat behandla hälsporre, hälsenebesvär och framfotssmärtor.

Jag utför även idrottsmassage som riktar sig till dig som vill få ordentligt uppmjukade muskler, kanske innan en tävling eller liknande. Massagen mjukar upp muskler och ökar blodcirkulationen som snabbar på återhämtningen.

Kontakta mig för att boka en tid!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Ekhamre Kiropraktik

• Kiropraktorbehandling

fr. 550 kr Vardagar: Nybesök 650 kr, Återbesök 550 kr, Helger: Nybesök 850 kr, Återbesök 750 kr

Målet med en kiropraktorbehandling är att minska smärta och återställa kroppens normala funktion i leder, muskler och nervsystem. På Ekha... Läs mer

• Fotsmärta

Jag är specialiserad på smärta och besvär i fötter Hos mig på Ekhamre Kiropraktik kan jag bland annat hjälpa till att behandla: Plan... Läs mer

• Ryggskott

Ryggskott innebär smärta i ländryggen och kan vara kopplad till nerver, leder, diskar och/eller muskler eller bindväv. Ryggskott är vanligt ... Läs mer

• Nackspärr

Nackspärr innebär plötslig smärta och stelhet i nackmuskulaturen. Ofta är smärtan mer påtaglig åt ena hållet när du vrider på huvudet. Va... Läs mer

• Smärta i ländrygg

Upplever du smärta i ländryggen? Smärta i ländryggen kan bero på olika orsaker och två vanliga former av ryggont är rygginsufficiens och ... Läs mer

Karta - Ringvägen 109, Stockholm

4,9

• 07:25 - 31 mar, 2018 skrev:

Otroligt duktig, rekommenderas

• 08:21 - 19 mar, 2018 skrev:

Thobias is a great chiropractor and I highly recommend going to him. He knows the human body very well, and how to help you help yourself so the pain and difficulties do not return. As a foreigner ,it can be hard to come to a country and not know how the healthcare will be, but Thobias communicates and helps more than I could have expected!

• 17:54 - 12 mar, 2018 skrev:

Thobias har jättebra kompetens, blir förvånad över spännvidden av kunskap, fick t.om till min tennisarm att bli bättre (som en sista grej jag fråga innan jag gick för mina ryggjusteringar).
    Trodde att sånt bara botas med nålar och laser och dylikt.
    Det är lätt att få tid.
    Rekommenderas varmt.

4,2

• 15:11 - 12 mar, 2018 skrev:

Jag har varit till flera sjukgymnaster och kiropraktorer för att få hjälp med idrottsskador, och Thobias är enligt mig i en klass för sig. Han är mycket kunnig, proffsig och serviceintriktad. Rekommenderas starkt!

• 11:36 - 12 mar, 2018 skrev:

Hej,
    Jag blev professionellt bemött där Thobias Ekhamre ställde frågor för att sedan undersöka mig, ställa diagnos och snabbt hitta ett sätt att behandla mig samt ge mig ett program med övningar att utföra hemma.
    Jag blev tipsad om Ekhamre Kiropraktik via en vän som var mycket nöjd med sitt besök hos Thobias.

• 08:21 - 12 mar, 2018

3,8

• 08:25 - 09 mar, 2018 skrev:

Trevlig och kunnig kiropraktor som jag kommer fortsätta att vända mig till om jag får ont framöver

• 06:08 - 09 mar, 2018 skrev:

Ambitiös och kunnig, rekommenderas varmt!

• 00:20 - 09 mar, 2018 skrev:

Rekommenderas starkt!

• 21:34 - 08 mar, 2018

• 21:06 - 08 mar, 2018 skrev:

Verkligen toppklass från början till slut. Mycket kunnig och proffsig och jag fick väldigt bra hjälp. Helt återställd efter besöket. Kommer absolut boka tid igen när behov uppstår.

• 18:34 - 08 mar, 2018

• 19:12 - 30 sep, 2017 skrev:

Very happy with the adjustments. Thobias is a great chiropractor. Very knowledgeable. Worth a visit!

• 11:39 - 20 jan, 2017

• 09:23 - 02 jan, 2017

• 19:47 - 19 nov, 2016

• 12:17 - 13 nov, 2016 skrev:

Väldigt duktig, rekommederas

• 11:15 - 08 nov, 2016 skrev:

Läkaren sa att jag hade ont i fötterna för att jag var plattfot och att smärtan i mina knän berodde på att jag hade schlatter i knäna. Han sa att jag skulle dra ner på min träning och rekommenderade att jag skaffade inlägg till skorna. När jag varit hos Thobias Ekhamre två gånger var smärtan i knäna och fötterna borta. Några inlägg behöver jag inte och kan träna precis som jag ska. // Alicia 12 år

• 10:34 - 08 nov, 2016 skrev:

både rygg och nacke blev bra !

• 09:25 - 08 nov, 2016 skrev:

Jag har under fem år försökt att få hjälp med svår värk i korsryggen. Jag har provat allt man tänkas kan. Jag har hittills varit på två behandlingar hos Thobias Ekhamre och mår bättre än jag gjort på många år. Äntligen har jag hopp om livet!

• 11:02 - 07 nov, 2016 skrev:

Thobias tar sig tid att fundera och analysera i samråd med mig som patient.
    Ödmjuk och professionell inställning som skapar förtroende.
    Han stämmer av vilka framsteg som görs och vad som mer behöver göras innan behandlingen är klar.

• 07:59 - 07 nov, 2016 skrev:

Mycket professionellt bemötande. Noggrann med stort gehör. Har aldrig träffat på en kiropraktor som ringer upp sin kund och följer upp såsom Tobias gör!

• 15:32 - 06 nov, 2016 skrev:

Jag har haft problem med ryggen i många år men efter mina besök hos Tobias är jag äntligen smärtfri och jag rekommenderar honom till alla jag känner för han är otroligt duktig!

• 10:30 - 06 nov, 2016 skrev:

Tobias hjälpte mig jätte mycket med en axelproblem.

• 23:09 - 05 nov, 2016 skrev:

Jag är mycket nöjd med de behandlingarna jag har fått och jag går fortfarande när jag har behov

4,2

• 19:59 - 04 nov, 2016 skrev:

Jag har alltid fått mycket bra vård och hjälp av Thobias Ekhamre. Alla gånger jag besökt hans mottagning har han noga gått igenom mina problem med många frågor gör att säkerställa var probemet ligger. Han har varje gång gjort mig smärtfri och givit mig fler råd och tips på egenvård för att förhindra problemet uppstår igen. Han är mycket kunnig och lyssnar av sina patienter så att allt känns bra under behandlingen. Jag kan verkligen rekommendera Thobias Ekhamre för kiropraktik,massage, och all typ rehabilitering.

• 19:38 - 04 nov, 2016 skrev:

Fantastiskt trevlig och noggrann i sin behandling, rekommenderas varmt!

• 18:45 - 04 nov, 2016 skrev:

Bra bemötande och inger en trygghet och utmärkt behandling

• 18:26 - 04 nov, 2016 skrev:

Fick hjälp med mina a el problem och nu är axeln som ny! Besöker Thobias 3-4 gånger per år i förebyggande syfte. Funkar superbra!

• 16:06 - 04 nov, 2016 skrev:

Tobias is a magician. He fixed my neck and lower back issues extremely well.
    I would recommend him to anyone all the time.

• 15:25 - 04 nov, 2016 skrev:

Enkelt att boka tid, snabb hjälp som verkligen har fungerat mot ryggsmärtor

• 17:10 - 24 okt, 2016 skrev:

Mycket bra och proffsigt bemötandet, varmt rekommenderat.blev av med smärtan under foten direkt.