Tandläkarundersökning

Rentand - Södermalm, Stockholm

Kostnad för undersökning för dig under 29 år

För dig som är mellan 20-29 år och som inte varit hos tandläkaren under de senaste två åren så kostar en undersökning bara 250 kr.

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen till oss på Rentand!

Informationen uppdaterades 03 november 2014 av Vården.se

fr. 250 kr

Priset gäller om du inte utnyttjat ditt tandvårdsbidrag.

08-796 90 16
Visa telefonnummer

Högbergsgatan 30 A, Stockholm - visa på karta

Om Rentand

På Rentand arbetar Sanella Lazarevic som är legitimerad tandhygienist med flerårig arbetserfarenhet inom tandvården.

I samarbete med min tandläkarkollega Kerstin Ramsten, hjälper jag dig bland annat med all förebyggande tandvård, tandlossning, karies profylax, tandblekning samt estetisk tandvård.

Vi samarbetar med noga utvalda specialister och tandtekniker.

Akut tandvård

Vid akuta besvär såsom tandvärk, trasig lagning eller andra besvär i munnen erbjuder vi dagligen akuta tider, även som drop-in.

Vi välkomnar möjligheten att få ditt förtroende och erbjuda dig bästa möjliga tandvård!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Rentand

• Tandhygienist

fr. 750 kr

Som tandhygienist arbetar jag framför allt med förebyggande tandvård. Jag ger dig även tips och råd om hur du själv tar hand om dina tänder ... Läs mer

• Tandblekning

1 750 kr inkl rengöring alt 170:- per skena för engångs skenor.

Hur går behandlingen till? Hos din tandhygienist/tandläkare tas ett tandavtryck för att tillverka en anpassad blekningsskena som du sedan... Läs mer

• Kosmetisk tandvård

Kosmetisk tandvård handlar om att förbättra tändernas utseende och estetiska intryck hos personer. Skillnaden till traditionell tandvård är ... Läs mer

• Tandvårdsrädsla

Känner du obehag inför ett besök hos tandläkaren eller tandhygienisten? Att känna obehag inför ett besök är en ganska vanlig känsla och ... Läs mer

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:32 - 09 dec, 2014 skrev:

Mycket trevligt och professionellt i både behandling och bemötande. Rekommenderas!

• 22:20 - 18 nov, 2014 skrev:

Sanela är jätte duktig och försiktig! Super när man tycker att det är lite obehagligt att ha någon som jobbar i munnen.

• 20:56 - 18 nov, 2014 skrev:

Jag fick snabbt tid som passade mina behöv, på plats var jag professionellt omhändertagen. Behandlingen gick jätte bra och jag fick under behandlingen information om vad som gjordes samt efteråt information och vad jag skulle behöva göra mellan mina behandlingar. Personalen var lugna, lyssnande, tillmötesgående, informativa och snälla.

• Sabbatsbergs Ögonlaser Väldigt nöjd med min ögonbehandling, hade närsynthet på -3 ca och det korrigerades perfekt. Nu är det ett år sedan och jag är väldigt nöjd. ... - Madeleine Salo
    • Tandläkarteamet Göta Lejon Har gått till tandläkare Viveca Östlihn i många år och är jätte nöjd,jag rekommenderar varmt denna Tandläkare. Man får alltid ett bra och va... - Stefan J
    • Vällingby Tandvårdscenter AB Alltid vänligt bemötande och alltid mycket skickligt arbete. - Lillemor Barklund
    • Solna Husläkarmottagning i Frösunda Dr.Edward är bästa läkaren kunnig personligt bemötade bara roligt att träffa honom. Monica Fong. - Monica Fong
    • Salemtandläkarna Annicka Wadelius Alltid trevligt bemötande och aldrig något krångel. Försöker alltid lösa även de akuta problem som kan uppstå på smidigt sätt. - Reiny Strömstedt