Tandlagning på kindtand, tre ytor

Ramstenkliniken AB - Södermalm, Stockholm

Om man får ett hål i en tand eller om en gammal lagning gått sönder så behöver tanden lagas.

Hur går behandlingen till?

Behandlingen inleds alltid med en undersökning. De flest brukar vilja ha bedövning men det är något som man bestämmer själv. Vi tar sedan bort den skadade delen av tanden genom att borra innan hålet lagas med en plastfyllning.

Om du har fått bedövning så sitter den ofta i ett par timmar efter behandlingen men du kan använda tanden som vanligt även om det är bra att vara lite försiktig.

I priset ingår alla moment i behandlingen inklusive material.

Informationen uppdaterades 01 oktober 2015 av Vården.se

1 395 kr

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Visa telefonnummer

Högbergsgatan 30 A,Stockholm - visa på karta

Om Ramstenkliniken AB

De legitimerade tandläkarna Kerstin Ramsten och Ann-Sofie Ramsten utför traditionell-, akut-, estetisktandvård samt implantatbehandlingar. Vår klinik finns på Södermalm i Stockholm.

Vi välkomnar alla typer av patienter, både barn och vuxna. Vi hjälper även gärna tandvårdsrädda patienter att få tandvård.

När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till Akuttandvården S:t Eriks sjukhus på telefon 08-123 15 680.

Välkomna till Ramstenkliniken!

Övriga behandlingar hos Ramstenkliniken AB

* Inkl. Högkostnadsskydd

Vägbeskrivning

T-bana Slussen

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:40 - 27 sep, 2014 skrev:

Ni hjälpte mig fantastiskt när jag hade akut tandvärk tusen tack Tacksam patient

• Maria Cederholms gynmottagning Maria Cederholm är den mest fantastiska, ödmjuka och professionella gynekologläkare jag träffat. Som patient möts man av en kunnig läkare s... - Anna-Carin
    • Fotcompaniet Något utöver det vanliga! Mycket hög standard på allt, alla hygienkrav som man kan tänka sig uppfylldes. Mycket bra bemötande. Miljön var bå... - Lotta Pollak
    • Kungsfors Tandläkarmottagning Kunde inte ha varit bättre, så varma,"medmänskliga" lyssnar verkligen påm sin patient, sen gör de bra tandvård också - Jessica Andersson
    • Rosa Gynekologmottagning Har aldrig fått ett så bra o vänligt bemötande.Mycket professionell . Bästa informationen, lugn, tog sig tid Rent, o lugnt. Rekommenderar ti... - Mai Thörnevall
    • Hälsocentralen Matfors Mycket bra och trevlig samt förstående personal - Kenth Henriksson