Undersökning av ny patient

Ramstenkliniken AB - Södermalm, Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 01 oktober 2015 av Vården.se

775 kr

Visa telefonnummer

Högbergsgatan 30 A,Stockholm - visa på karta

Om Ramstenkliniken AB

De legitimerade tandläkarna Kerstin Ramsten och Ann-Sofie Ramsten utför traditionell-, akut-, estetisktandvård samt implantatbehandlingar. Vår klinik finns på Södermalm i Stockholm.

Vi välkomnar alla typer av patienter, både barn och vuxna. Vi hjälper även gärna tandvårdsrädda patienter att få tandvård.

När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till Akuttandvården S:t Eriks sjukhus på telefon 08-123 15 680.

Välkomna till Ramstenkliniken!

Övriga behandlingar hos Ramstenkliniken AB

* Inkl. Högkostnadsskydd

Vägbeskrivning

T-bana Slussen

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:40 - 27 sep, 2014 skrev:

Ni hjälpte mig fantastiskt när jag hade akut tandvärk tusen tack Tacksam patient

• Vårdcentral Gagnef Mycket bra vård och service..både på Psyk och på.somatisk vård..Många duktiga specialister..Bra personal på alla de enheter som jag besökt..... - Leila Riikonen
    • Zebrakliniken Jag är hittills mycket nöjd med laserbeh. för efterstarr som gjordes för 10 min sedan. Hoppas det goda resultatet är bestående! - Gunnel Nordqvist
    • Kvinnoklinik Umeå Har försökt nå er i flera dagar utan resultat. Ringt tidigt på morgonen, och då var det redan fullt. Ni säger i telefonsvararen att man kan ... - Anna Ö.
    • Tandläkare Annika Ireblad Bästa i allting. - Dragan Stojanovic
    • PartilleRehab Varför gå till dyra kliniker vid fysiologiska träningsproblem, när man för 80 spänn kan få proffsråd och träningstips som hjälp på vägen. - Thomas Svensson