Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

*5 700 kr

* Inkl. Högkostnadsskydd

Götgatan 92, 5 tr - Visa på karta

Krona på enstaka tand, helkeramisk

Tandkronan är den synliga delen av tanden som täcker tandroten. Dina kronor kan av olika anledningar skadas. Det kan till exempel röra sig om karies, slitage eller av en specifik händelse.

Om tanden är så pass förstörd att det inte räcker med att göra en plastfyllning eller att klistra fast en ersättningsdel kan din tandläkare behöva göra en helt ny krona. Den förstörda kronan byts då ut mot en konstgjord.

Vad ingår i priset?

Krona med metall och porslin; helkeramisk krona. Priset gäller när man gör en enda krona. I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Informationen uppdaterades 27 april 2017 av Vården.se

Om Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg

Götgatstandläkarna består av två tandläkarteam: Team Göran Grahn och Team Kary Villberg.

Götgatstandläkarna

Hos oss på Götgatstandläkarna får du professionell tandvård anpassade efter dina behov. Vi erbjuder allt från förebyggande tandvård till mer avancerade ingrepp.

Vi är en praktik med 25 års erfarenhet som ligger centralt nära Skanstulls T-bana. Vi är anslutna till Försäkringskassan och medlemmar av Sveriges Tandläkarförbund.

enter image description here

Vi kan erbjuda all typ av tandvård

• Allmän tandvård

Tandvårdsrädda är välkomna.

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 27 april 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg

Undersökning av ny patient hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

1 250 kr Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss. Röntgenbilder och tandstensborttagning, samt även puts med Airflow (Saltspray) ingår

Röntgenbilder och tandstensborttagning ingår, samt även puts med Airflow (saltspray). Vi gör oftast allt under samma behandling så att du ...

Tandutdragning hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

fr. 1 200 kr Vanlig utdragning av en tand. Alla moment ingår. Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

En tand kan skadas eller infekteras så pass illa att den måste tas bort. Andra exempel på när man behöver dra ut en tand är om man har en vi...

Tandlagning hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

fr. 850 kr Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Om man får ett hål i en tand eller om en gammal lagning gått sönder så behöver tanden lagas. Hur går behandlingen till? Behandlingen ...

Rotfyllning av framtand hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

3 500 kr Upprensning och rotfyllning av en framtand med en rotkanal, inklusive alla moment och allt material.

När behövs en rotfyllning? En vanlig orsak till att en rotfyllning behövs är att pulpan (det som sitter inne i tanden) blivit infekterad,...

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

4 700 kr Priset gäller när man gör en enda krona. I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

5 700 kr Priset gäller när man gör en enda krona. I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Bett- / snarkskena hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att...

Tandblekning hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

3 600 kr Inkl material och 4 st blekningssprutor

Tandimplantat hos Götgatstandläkarna - Team Göran Grahn & Team Kary Villberg i Stockholm

Vad innebär tandimplantat? Tandimplantat använder man sig av för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titan...

Göran Grahn

Leg Tandläkare