Allmän undersökning hos Tandläkare Anna Pettersson i Stockholm

Triewaldsgränd 3, Stockholm - Visa på karta

Allmän undersökning

Innan ett besök

Under tandläkarundersökningen

Om det visar sig att du har några problem som behöver åtgärdas, till exempel ett hål så kommer vi tillsammans fram till hur och när det skall åtgärdas.

Informationen uppdaterades 21 januari 2020 av Vården.se

Om Tandläkare Anna Pettersson

I ljusa och trevliga lokaler vid Kornhamnstorg i Stockholm bedriver Anna Pettersson sin praktik (du hittar oss i samma lokal som Mälarkliniken). Hos oss möts du alltid av glad och trygg personal som verkligen brinner för sitt yrke.

Anna visste redan i tidig ålder att hon ville bli tandläkare. Hon började sin karriär tillsammans med tandläkare Lene Belfrage, vars praktik hon nu övertagit. Anna har varit legitimerad tandläkare sedan 2006.

Vi erbjuder all typ av tandvård och har stor vana att ta emot tandvårdsrädda patienter. Vi har även djupkunskaper i problematik relaterad till käk- och käkmuskelsbesvär.

Välkommen till Tandläkare Anna Pettersson!

Informationen uppdaterades 21 januari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Anna Pettersson

Allmän undersökning hos Tandläkare Anna Pettersson i Stockholm

Estetisk tandvård hos Tandläkare Anna Pettersson i Stockholm

Estetisk tandvård handlar om att förbättra tändernas utseende och estetiska intryck hos personer. Skillnaden till traditionell tandvård är a...

Rörelseträning för käk- och käkledsbesvär hos Tandläkare Anna Pettersson i Stockholm

Käkleds- och muskelbesvär, även kallat TMD Temporomandibular Disorder Symtom som kan vara relaterade till besvär i käkleder och käkmuskul...

Tandblekning hemma hos Tandläkare Anna Pettersson i Stockholm

Tandhygienistbehandling hos Tandläkare Anna Pettersson i Stockholm

Tandhygienisten jobbar framförallt preventivt, med andra ord så arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ...

Anna Pettersson

Anna Pettersson

Leg. tandläkare

Gått kurs på Dawson Academy för att kunna erbjuda mina patienter en förstklassig och hållbar tandvård.

Omid Shafie-Bieg

Receptionist

Karta - Triewaldsgränd 3, Stockholm

01:03 - 16 mar, 2016

08:04 - 20 feb, 2015 skrev:

Alltid ett härligt och glatt bemötande! Bra service och kunnig personal. Mycket nöjd patient med andra ord.

• Fråga ställd 16:24 08 jan 2020

Hej!
    Jag har bokat en konsultation hos Anna angående smärta i kindmuskel och tinnitus .Behöver ev bettskena. Förstår att det kostar 2500kr ca, men glömde fråga vad som ingår i det priset?Pratar man bara eller är en undersökning inkluderad?

Tandläkare Anna Pettersson svarar:

Hej Cecilia!
    Jag kommer att göra en utförlig undersökning av dina käkleder, muskler och tänder för att förmodligen kunna finna orsaken till dina besvär. Behövs det röntgenundersökning kommer även det att utföras. Vid den här typen av problematik är den vanligaste behandlingen att utföra en bettskena för att få önskad effekt i leder och muskler. Om du tror att du skulle vara intresserad av det så kan vi boka så att det går att ta avtryck för detta vid samma tillfälle. En individuell bedömning med varje enskild patient gör att prisintervallet därför ligger på 2500-3000:- för den fullständiga undersökningen.
    Hör av dig igen om du har flera frågor!

Vänliga hälsningar,
    Tandläkare Anna Pettersson