Logo Tandläkare Malin Bornesjö

Tandläkare Malin Bornesjö - Södermalm, Stockholm

En tandläkarundersökning är den rutinundersökning som man genomgår regelbundet. Hur ofta man bör gå på tandläkarundersökning vid vuxen ålder beror på hur stora problem du har med sina tänder.

Tillsammans med mig lägger vi upp en individuell behandlingsplan. Det vanliga, om man inte har några större problem, är att man gör en undersökning per år.

De vanligaste problemen är karies och tandlossning, vilka är viktiga att upptäcka i tid. Därför rekommenderas man att gå på regelbundna besök hos sin tandläkare.

Innan en tandläkarundersökning

Du behöver inte förbereda dig på något speciellt sätt innan en tandläkarundersökning, men borsta tänderna lite extra noggrant innan.

Under tandläkarundersökningen

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 23 juni 2016 av Vården.se

Skånegatan 67, Stockholm - Visa på karta

• Måndag - Tisdag 07:45 - 17:15

Om Tandläkare Malin Bornesjö

Tandläkare Malin Bornesjö erbjuder all typ tandvård. På mottagningen finns tandläkare, tandhygienist och tandsköterska. Kontakta oss för tidsbokning!

Privata munhälsan

Jag är medlem i Privata MunHälsan (PMH). Det är en sammanslutning av 60 privattandläkare i Stockholm. Vi arbetar för att ge bästa kvalitet, trygghet och service för hela familjen.

Varmt välkommen till Tandläkare Malin Bornesjö med team!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Tandläkare Malin Bornesjö

• Snark- och bettskena

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att... Läs mer

• Tandblekning

Ökad ålder och viss typ av livsmedel kan missfärga tänderna. Tandblekning är en vanlig behandling idag som kan utföras både hemma eller hos ... Läs mer

• Tandhygienistbehandling

Tandhygienisten jobbar framför allt preventivt, med andra ord arbetar de med förebyggande munhälsa. Vad gör tandhygienisten under en beha... Läs mer

Karta - Skånegatan 67, Stockholm

• 15:28 - 07 sep, 2018 skrev:

Jag har gått hos Malin sedan 2001 och känner mig alltid trygg med henne som tandläkare, både personligt och kvalitetsmässigt.

• 08:12 - 15 jun, 2018 skrev:

Gått hos Malin i 12 år och jag har aldrig haft tandvärk eller andra besvär med tänderna sen dess; det säger det mesta.

• 19:15 - 06 jan, 2018 skrev:

Professionell och vill alltid kundens bästa. Informativ och godhjärtad.

• 08:53 - 11 sep, 2017 skrev:

Gå till Malin. Det blir inte bättre.

• 13:38 - 10 aug, 2017 skrev:

Malin är kunnig, snabb och smärtfri

• 12:40 - 15 jul, 2017

• 22:21 - 29 jun, 2017