Tjärhovsgatan 14, Stockholm - Visa på karta

Rådgivarhuset - Södermalm, Stockholm

Ibland kan en parrelation stå inför svårigheter som man har svårt att lösa på egen hand. Det kan till exempel handla om otrohet, ständiga konflikter eller när man har svårt att kommunicera med varandra.

Det kan då vara skönt och till och med nödvändigt att få hjälp med att komma vidare i relationen, parterapi kan då vara en lösning.

Informationen uppdaterades 19 oktober 2015 av Vården.se

Om Rådgivarhuset

Välkommen till Rådgivarhuset och mig psykoterapeut Mats Wretås!

Jag har över 30 års erfarenhet av att arbeta med psykoterapi och familjerådgivning. Innan jag startade mottagningen i Stockholm var jag under många år verksam i Kalmar, även där var det inom psykoterapi och familjerådgivning har var verksam.

Har du livsproblem som du behöver få hjälp att komma igenom eller känner du behöv att prata med någon. Då är du mer än välkommen att höra av dig så kan vi prata mer om hur psykoterapi kanske kan vara ett verktyg.

Om mottagningen

Mottagningen finner du i fina lokaler på Söder inte långt ifrån Medborgarplatsen.

Informationen uppdaterades 19 oktober 2015 av Vården.se

Behandlingar hos Rådgivarhuset

Parterapi hos Rådgivarhuset i Stockholm

Psykodynamisk terapi hos Rådgivarhuset i Stockholm

I denna terapiform söker man tillsammans med psykoterapeuten att förstå sin inre och yttre värld. Man undersöker hur de problem man har kan ...

Familjerådgivning hos Rådgivarhuset i Stockholm

Familjerådgivning är menat som en trygg plats där man tillsammans med en erfaren familjerådgivare kan hitta ett sätt att prata om allvarliga...

Mats Wretås

Mats Wretås

Jag är socionom, legitimerad psykoterapeut och är auktoriserad familjerådgivare.

Karta - Tjärhovsgatan 14, Stockholm