1/4
Öppet måndag från 07:00

Tandläkare Hanna Marlevi AB, Södermalm

Ringvägen 99, Stockholm

Tandläkare Hanna Marlevi AB, Södermalm

Välkommen till vår moderna mottagning på Södermalm i Stockholm.

Vi strävar efter att din behandling hos oss ska leda till bästa tänkbara resultat med långvarig munhälsa.

När du behandlas av oss får du tandvård av högsta kvalitet enligt moderna, vetenskapligt beprövade och vedertagna metoder. Vi gör allt inom traditionell tandvård och samarbetar med specialister vid behov.

På mottagningen pratar vi förutom svenska även engelska, polska och ungerska.

Som kund hos oss får du får du:

• Rätt tandvård till rätt pris
  • Behandling av utbildad personal
  • Behandling i fräscha lokaler
  • Hög service och tillgänglighet
  • Ett vänligt mottagande
  • Råd om hur du bibehåller en god munhälsa

De flesta av våra kunder, närmare 1 800 stycken, återkommer år efter år, vilket vi ser som ett gott betyg på den tandvård vi erbjuder.

Tandläkarundersökning hos Tandläkare Hanna Marlevi AB, Södermalm i Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen till oss på!

Tandblekning

Implantat
hos Tandläkare Hanna Marlevi AB, Södermalm i Stockholm

Vad innebär tandimplantat? Tandimplantat använder man sig av för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titan...

Bettskena
hos Tandläkare Hanna Marlevi AB, Södermalm i Stockholm

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att...

Tandhygienist
hos Tandläkare Hanna Marlevi AB, Södermalm i Stockholm

Tandhygienisten jobbar framförallt preventivt, med andra ord så arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ...

Frågor och svar

Fråga ställd 13:11 - 8 okt, 2018

Hur mycket kostar det att fästa tandsmycken hos er? och har ni smycken där som man kan köpa?

Tandläkare Hanna Marlevi AB, Södermalm svarar:

Hej, vi inga tandsmycken på vår mottagning, tyvärr!

Fråga ställd 23:01 - 29 nov, 2013

Hej Min dotter Märta undrar över om du sätter på tandsmycke på mottagningen och vad det kostar. Hon skulle i så fall ta med ett smycke som ni skulle fästa på tanden. Jag har sagt OK till det förutsatt att det inte förstör tanden. Vänliga hälsningar Natalia Natalia Ballardini (patient hos Hanna)

Tandläkare Hanna Marlevi AB, Södermalm svarar:

Hej! Ja, vi sätter fast tandsmycken. Det är inte skadligt för tanden. Det är bra om hon funderar innan hon beställer tid vad hon vill ha för smycke. Med vänlig hälsning Annika Unnbom (tandsköterska)

Måndag : 07:00 - 19:00
Tisdag : 07:10 - 19:00