Öppet måndag från 07:30

Tandvårdsgruppen - Tandläkare Thomas Adlerberth

Laxgatan 2, Ängelholm

Tandvårdsgruppen - Tandläkare Thomas Adlerberth

Välkommen till Tandvårdsgruppen i Ängelholm. Vi är en kreativ, trevlig och kvalitetsmedveten arbetsplats där du som patient alltid står i centrum. Vår målsättning är att ge dig en frisk mun och god service till rimliga kostnader. På kliniken arbetar tandläkarrna Johan Aschan, Thomas Adlerberth, Jonna Karlsson och Göran Nilsson, tandhygienisterna Jeanette Johnsson och Christine Åström. Tandreglerare Seifi Esmaili har mottagning på kliniken en dag i veckan. Har avtal med Region Skåne - allmän barn- och ungdsomtandvård.

Logga - Kry

Måndag - Torsdag : 07:30 - 17:00 lunch12.30-13.30