Skaffa linser hos Synsam Ronneby

Kungsgatan 19, Ronneby - Visa på karta

Skaffa linser

Så går det till att skaffa linser

Vi gör först en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om så är fallet kan optikern hjälpa till att säkerställa den styrka som behövs på dina linser. Linserna anpassas efter dina ögon och behov. Självklart ger vi tips och råd om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dina ögon hos oss på Synsam Ronneby!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Ronneby

Varmt välkommen till Synsam Ronneby!

På Kungsgatan 19 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Ronneby får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Ronneby hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Ronneby - välkommen!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Ronneby

Synundersökning hos Synsam Ronneby

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Ronneby redan idag! Vi undersöker din syn Om du up...

Skaffa glasögon hos Synsam Ronneby

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Ronneby. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en metod för ...

Skaffa linser hos Synsam Ronneby

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Ronneby hjälper dig! Så går...

Karta - Kungsgatan 19, Ronneby