• 0457-66 112

Skaffa glasögon hos Synsam Ronneby

Kungsgatan 19, Ronneby - Visa på karta

Skaffa glasögon

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Ronneby.

Korrigera ditt synfel med glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera olika typer av synfel. Hos våra legitimerade optiker kan du få hjälp med att hitta rätt styrka för just dig. När du kommer till oss gör vi olika mätningar och du får svara på frågor om din ögonhälsa. Om vi konstaterar att du har något synfel som behöver korrigeras, hjälper vi dig naturligtvis genom hela processen med att skaffa glasögon.

Skaffa glasögon utifrån dina behov

Vi på Synsam erbjuder ett brett utbud av glasögonbågar från flera olika märken, och hjälper dig att hitta rätt par för dig. När du köper dina glasögon hos oss täcks du automatiskt av vår olycksgaranti. Det innebär att vi ersätter eller reparerar glasögonen om de skadas under det första året. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Det innebär att du får tre olika av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam Ronneby, så hjälper vi dig att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Ronneby

Varmt välkommen till Synsam Ronneby!

På Kungsgatan 19 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Ronneby får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Ronneby hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Ronneby - välkommen!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Ronneby

Synundersökning hos Synsam Ronneby

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Ronneby redan idag! Vi undersöker din syn Om du up...

Skaffa glasögon hos Synsam Ronneby

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Ronneby. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en metod för ...

Skaffa linser hos Synsam Ronneby

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Ronneby hjälper dig! Så går...

Karta - Kungsgatan 19, Ronneby