Skaffa linser hos Synsam Partille

Parallellvägen 5, Partille - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa linser

Så går det till att skaffa linser

När du kommer till oss gör vi en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se ifall du har ett synfel som behöver korrigeras. Där det är aktuellt hjälper optikern till att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Vi anpassar linserna efter dina ögon och behov. Optikern ger dig råd i hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur du sköter dem på bästa sätt.

Boka ett besök hos Synsam Partille för att hitta de bästa linserna för dina ögon!

Informationen uppdaterades 06 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Partille

Varmt välkommen till Synsam Partille!

Hos Synsam Partille på Parallellvägen 5 i Allum Köpcentrum hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Partille är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Partille

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Partille på Parallellvägen 5 i Allum Köpcentrum!

Informationen uppdaterades 06 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Partille

Besök hos optiker hos Synsam Partille

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Partille för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara bra att und...

Skaffa glasögon hos Synsam Partille

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Partille hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att kor...

Skaffa linser hos Synsam Partille

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Partille kan vi hjälpa dig. Så går det...

Karta - Parallellvägen 5, Partille