Skaffa glasögon hos Synsam Partille

Parallellvägen 5, Partille - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Vi hittar rätt glasögon för att korrigera ditt synfel

Glasögon är en av flera metoder för att korrigera synfel, och hos Synsam kan vi hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Våra legitimerade optiker kan med hjälp av olika mätningar konstatera vilken typ av synfel du har, och utifrån det hitta rätt styrka för dina glasögon.

Du kan känna dig trygg med glasögon från Synsam

Vi erbjuder alltid ett brett utbud av glasögonbågar från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt. Vi har också en olycksgaranti som innebär att dina glasögon är skyddade ett helt år. Skulle de på något sätt skadas under den tiden, så reparerar vi eller ersätter dem utan extra kostnad. Vi erbjuder också möjligheten att hyra sina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Du får då tre par olika glasögon och betalar en fast månadskostnad.

Välkommen att kontakta oss på Synsam Partille om du har frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Partille

Varmt välkommen till Synsam Partille!

Hos Synsam Partille på Parallellvägen 5 i Allum Köpcentrum hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Partille är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Partille

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Partille på Parallellvägen 5 i Allum Köpcentrum!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Partille

Synundersökning hos Synsam Partille

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Partille för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara bra att und...

Skaffa glasögon hos Synsam Partille

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Partille hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att kor...

Skaffa linser hos Synsam Partille

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Partille kan vi hjälpa dig. Så går det...

Karta - Parallellvägen 5, Partille