• 0491-147 84

Skaffa glasögon hos Synsam Oskarshamn

Östra Torggatan 3, Oskarshamn - Visa på karta

Skaffa glasögon

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam i Oskarshamn.

Glasögon korrigerar synfel

Om du upplever problem med synen och misstänker att du kan behöva glasögon kan det vara bra att träffa en av våra optiker. Vid ett besök får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Om det visar sig att glasögon behövs, är det optikern som hjälper till med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss på Synsam hittar du bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Om du väljer att köpa glasögon hos oss täcks du av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Du kan också välja att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam i Oskarshamn för att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Oskarshamn

Välkommen till Synsam Oskarshamn!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Östra Torggatan 3 i Oskarshamn. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Oskarshamn hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Oskarshamn kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Oskarshamn på Östra Torggatan 3!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Oskarshamn

Synundersökning hos Synsam Oskarshamn

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Östra Torggatan 3 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Ha...

Skaffa glasögon hos Synsam Oskarshamn

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam i Oskarshamn. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever problem med s...

Skaffa linser hos Synsam Oskarshamn

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam i Oskarshamn hjälper dig! S...

Karta - Östra Torggatan 3, Oskarshamn