Drottninggatan 101, Stockholm - Visa på karta

Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning - Odenplan, Stockholm

Om ett företag vill lyckas med sitt HR-arbete, visar all erfarenhet att proaktivitet är den enskilt viktigaste framgångsfaktorn. Med vår Adocto-modell hjälper vi företag att sätta mål och mäta hur företaget mår. Våra beprövade verktyg hjälper företaget att nå målet.

Nedan finner du exempel på arbetsuppgifter som företagsvården jobbar med:

• Arbetsanpassning och rehabilitering för de som har varit sjukskrivna.
  • Förebyggande arbete eller rehabilitering av belastningsskador.
  • Hjälpa till med insatser vid utredning arbetsskador, kriser, stress eller missbruk.
  • Hälsokontroller för de anställda. Kontrollerna är anpassade efter olika yrken.

Företagsvård kan bidra till ökad effektivitet och därmed lönsamhet för ett företag.

Informationen uppdaterades 04 februari 2016 av Vården.se

Om Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning

3,8

Adocto bedriver sin verksamhet på Drottninggatan 101 i centrala Stockholm (nära Observatorielunden och Odenplan).

Företagshälsovård

Vi utför hälsokontroller och det som övriga företagshälsovården erbjuder. I det ingår även tjänster som kiropraktor, sjukgymnast, psykolog, coaching med mera. Vår företagshälsa är specialiserad på att öka frisknärvaro och välbefinnande i organisationer, samtidigt som vi sparar på företagets frånvarokostnader.

Körkortsmottagning

För den som behöver lämna läkarintyg till Transportstyrelsen kan vi erbjuda prisvärda tjänster.

Alkohol- och drogtester

Adocto har även specialiserat sig på alkohol- och drogtester. Vi hjälper såväl företag som privatpersoner med denna typ av provtagning.

Informationen uppdaterades 04 februari 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning

Företagshälsovård hos Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning i Stockholm

Körkortsmottagning hos Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning i Stockholm

På Adoctos Körkortsmottagning kan vi hjälpa dig med läkarintyg för körkort till förmånliga priser. Vi har ökat vår kompetens ytterligare...

Liten hälsokontroll hos Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning i Stockholm

1 195 kr

Vi rekommenderar vår mindre hälsokontroll till personer under 30 år. Vid mindre hälsokontroll kommer du på fastande mage. Du träffar en s...

Allmän hälsokontroll hos Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning i Stockholm

1 695 kr

Vi rekommenderar vår allmänna hälsokontroll till personer mellan 30 och 40 år. Inför denna hälsokontroll skickar vi hem ett formulär vid ...

Utökad hälsokontroll hos Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning i Stockholm

2 195 kr

Detta är vår mest omfattande hälsokontroll som vi rekommenderar till dig som har passerat 40 års ålder. Inför denna hälsokontroll får du ...

Alkohol- och drogtester hos Adocto företagshälsovård och körkortsmottagning i Stockholm

fr. 800 kr

Vi kan hjälpa dig med drogtester för att kontrollera att missbruk av droger inte förekommer. Det kan exempelvis vara för den som vill återfå...

Aleksandra Karanovic

Mats Tverin

Kiropraktor

Karta - Drottninggatan 101, Stockholm

20:09 - 02 feb, 2016 skrev:

Har varit på körkortsmottagningen och är väldigt nöjd hittills. Trevligt bemötande och kunnig personal. De verkar seriösa i jämförelse med den andra körkortsmottagningen jag först gick på. Tacksam för all hjälp, tjejer! Nu ska jag även ansluta mitt företag till Företagshälsan.