• 08 - 30 00 14

Skaffa linser hos Synsam Hallunda Centrum i Norsborg

Hallunda Centrum, Norsborg - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 16:00

Skaffa linser

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Hallunda Centrum i Norsborg hjälper dig!

Så går det till att skaffa linser

Vi gör först en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om så är fallet kan optikern hjälpa till att säkerställa den styrka som behövs på dina linser. Linserna anpassas efter dina ögon och behov. Självklart ger vi tips och råd om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dina ögon hos oss på Synsam Hallunda Centrum!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Hallunda Centrum

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Hallunda Centrum!

I Hallunda Centrum i Norsborg hittar du vår välsorterade Synsambutik. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Hallunda Centrum har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Hallunda Centrum

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam i Hallunda Centrum!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Hallunda Centrum

Synundersökning hos Synsam Hallunda Centrum i Norsborg

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam Hallunda Centrum. Undersökning av ögat Om du upplever att du ha...

Skaffa glasögon hos Synsam Hallunda Centrum i Norsborg

Hos Synsam Hallunda Centrum kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar. Vi...

Skaffa linser hos Synsam Hallunda Centrum i Norsborg

Karta - Hallunda Centrum, Norsborg