• 026 - 12 20 08

Undersökning av ny patient hos Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg i 803 11

775 kr

Norra Rådmansgatan 8C, Gävle - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg

Modern praktik med patienten i centrum! Alla i teamet är involverade i behandlingen. Vi vårdar leenden och vill att Du som patient ska känna Dig trygg i våra händer. Vi arbetar med profylaxbehandling, allmäntandvård samt implantatverksamhet. Vi är kvalitetsdiplomerade inom Praktikertjänst AB. 32 år som verksam tandläkare kombinerat med nytänkande och utveckling genom nyutbildade kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning . Praktikertjänst Adderamottagning sedan 2002.

Behandlingar hos Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
775 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg i 803 11

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
900 kr

Tandutdragning hos Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg i 803 11

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 090 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg i 803 11

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 616 kr

Rotfyllning av framtand hos Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg i 803 11

*3 140 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg i 803 11

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 890 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Gävle Implantatklinik - Tandläkare Lars Dahlberg i 803 11

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 890 kr

Karta - Norra Rådmansgatan 8C, Gävle