• 0176-101 06

Skaffa linser hos Synsam Norrtälje

Stora Torget 5, Norrtälje - Visa på karta

Skaffa linser

Hur går det till att skaffa linser?

Det första steget när du kommer till oss är att göra en ordentlig undersökning, där vi kontrollerar din ögonhälsa och konstaterar om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån det hjälper optikern dig att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter just dina ögon och behov. Vi ger dig också råd kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du hanterar dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Boka en tid hos Synsam Norrtälje så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Norrtälje

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Norrtälje!

I Norrtälje hittar du vår välsorterade Synsambutik på Stora Torget 5. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Norrtälje kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Glasögon hos Synsam Norrtälje

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Norrtälje!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Norrtälje

Synundersökning hos Synsam Norrtälje

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Norrtälje för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att ...

Skaffa glasögon hos Synsam Norrtälje

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Norrtälje! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Har du s...

Skaffa linser hos Synsam Norrtälje

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Norrtälje hjälper dig! Hur gå...

Karta - Stora Torget 5, Norrtälje