1/3
Öppet, idag till 15:00

Synsam Norrtälje

Stora Torget 5, Norrtälje

Synsam Norrtälje

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Norrtälje!

I Norrtälje hittar du vår välsorterade Synsambutik på Stora Torget 5. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Norrtälje kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Glasögon hos Synsam Norrtälje

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Norrtälje!

Informationen uppdaterades 08:29 - 9 okt, 2020

Skaffa glasögon hos Synsam Norrtälje

Pris från: 199 kr

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Norrtälje!

Glasögon är till för att korrigera ditt synfel

Har du svårt att se på nära eller långt håll? Upplever du synproblem och misstänker att du kan behöva glasögon? Då kan det vara läge att träffa en av våra optiker för att testa din syn. Vid behov av glasögon hjälper vår optiker till att justera så att du får rätt styrka på dina glasögon.

Många lösningar för dina glasögon

Förutom att vi på Synsam har ett stort utbud av bågar från olika märken, erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, för dig som hellre vill hyra dina glasögon hos oss. Då ingår tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Köper du dina glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, som innebär att vi reparerar eller byter ut dina glasögon om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna.

Hitta de bästa glasögonen för dig på Synsam Norrtälje!

Synundersökning
hos Synsam Norrtälje

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Norrtälje för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att ...

Pris från: 199 kr

Skaffa linser
hos Synsam Norrtälje

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Norrtälje hjälper dig! Hur gå...

Pris från: 549 kr

4.88 / 5