1/3
Öppet idag från 09:30

Synsam Norrtälje

Stora Torget 5, Norrtälje

Synsam Norrtälje

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Norrtälje!

I Norrtälje hittar du vår välsorterade Synsambutik på Stora Torget 5. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Norrtälje kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Glasögon hos Synsam Norrtälje

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Norrtälje!

Informationen uppdaterades 08:29 - 9 okt, 2020

Synundersökning hos Synsam Norrtälje

Pris från: 199 kr

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Norrtälje för en synundersökning.

Våra optiker kontrollerar ditt öga

Har du känt att din syn inte är så bra som den borde vara? Besök en av våra optiker för en undersökning, så du får reda på ifall du har ett synfel. Vi hjälper i så fall dig vidare med synkorrigering, vilket kan göras med hjälp av glasögon och/eller linser.

Mer om undersökningen

Innan ditt besök kan det vara bra att kolla upp om du har ärftlighet för synfel eller ögonsjukdomar. Det underlättar för vår optiker när de ska undersöka dina ögon. Undersökningen inleds med att ta reda på hur du själv uppfattar din syn och ögonhälsa. Sedan gör optiken flera olika mätningar för att undersöka om du har någon typ av synfel. Vid ett synfel kan optiken hjälpa till att korrigera det genom att ordinera glasögon och/eller linser med rätt styrka. Om något mer avvikande upptäcks under undersökningen skickar optikern en remiss till en ögonläkare.

Välkommen till Synsam på Stora Torget 5 för att boka en synundersökning!

Skaffa glasögon
hos Synsam Norrtälje

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Norrtälje! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Har du s...

Pris från: 199 kr

Skaffa linser
hos Synsam Norrtälje

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Norrtälje hjälper dig! Hur gå...

Pris från: 549 kr

4.88 / 5