• 010 - 888 54 07

Hörseltest online hos Audika Norrtälje

Hantverkaregatan 11, Norrtälje - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Hörseltest online

Vill du få en snabb indikation på hur du hör? Då kan du göra hörseltest online på Audikas hemsida, för att se om det är dags att boka tid hos en hörselklinik.

Hörseltest online tar bara några minuter

Det är snabbt och enkelt att göra ett online-test, och du får dina resultat med en gång. Under testet får du svara på frågor om hur du själv upplever din hörsel, göra ett tontest och göra ett lyssningstest med mycket bakgrundsljud.

Audikas online-test ger endast en indikation på hur du hör

Att testa hörseln online ger dig en indikation på hur du hör, men kan aldrig ersätta en komplett hörselundersökning på en hörselklinik. Vi rekommenderar därför testet till dig som inte undersökt hörseln tidigare, och vill få hjälp med att bedöma om du bör boka tid hos en av våra legitimerade audionomer.

Vill du ha mer information om vårt online-test eller boka tid för en undersökning? Varmt välkommen att kontakta Audika Norrtälje!

Informationen uppdaterades 01 december 2020 av Vården.se

Om Audika Norrtälje

Välkommen till Audikas hörselklinik på Hantverkaregatan i Norrtälje! Vad behöver du hjälp med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Det här kan du få hjälp med hos Audika Norrtälje

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Hos oss kan du göra hörseltest

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest kostar 100 kr (frikort gäller) och du behöver ingen remiss för att boka en tid hos Audika Norrtälje. Du kan läsa mer om hörseltest på vår hemsida.

Audika Norrtälje är auktoriserad av Region Stockholm

Vår hörselklinik på Hantverkaregatan i Norrtälje är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det betyder att Audika följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning är du välkommen till oss. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Följ Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 december 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Norrtälje

Hörseltest hos Audika Norrtälje

Upplever du tecken på nedsatt hörsel, som till exempel att det är svårt att följa med i konversationer när många pratar samtidigt? Då kan vi...

Hörapparater hos Audika Norrtälje

Vi på Audika Norrtälje erbjuder smarta hörapparater anpassade efter ditt liv, dina behov och din livssituation. Hos oss hittar du olika märk...

Batterier till hörapparater hos Audika Norrtälje

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos oss Audika Norrtälje kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa b...

Hörseltest online hos Audika Norrtälje

Karta - Hantverkaregatan 11, Norrtälje