Akut tandvård hos Cityakuten Tand i Stockholm

Olof Palmes gata 13A, Stockholm - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 16:00

Akut tandvård

Ibland behöver man träffa en tandläkare akut. Vi på Cityakuten Tand erbjuder akuttider för att du vid behov ska få hjälp så snart som möjligt.

När kan jag söka akut tandvård?

Om du har tandvärk eller har skadat dina tänder så ska du så snart som möjligt söka tandläkarvård. Vi ser till att du snarast får en tid och utför de mest akuta behandlingarna. Vid behov bokar vi även in återbesök för att helt komma till rätta med problemet.

Tveka inte att kontakta oss på Cityakuten Tand!

Informationen uppdaterades 25 april 2019 av Vården.se

Om Cityakuten Tand

Vi önskar dig varmt välkommen till oss på Cityakuten Tand! Vi är en tandakut för hela familjen, med generösa öppettider så du snabbt och enkelt kan få en tid hos oss.

Om vår mottagning

Vi finns centralt vid Hötorget på Olof Palmes gata 13A, och vi som jobbar på mottagningen är tandläkare och tandsköterskor. Hos oss kan du göra rutinmässiga undersökningar och få hjälp vid mer akuta besvär, som till exempel:

• Tandvärk
  • Besvärande visdomständer
  • Utslagna tänder
  • Ilningar

Tandvård i trygg miljö

Då vi vet att många drar sig från att gå till tandläkaren eller upplever tandläkarbesök som obehagliga värnar vi om att du som patient ska känna dig trygg och väl omhändertagen. Känner du oro kan du alltid prata med oss så vi kan göra vårt yttersta för att minska obehag under besöket.

Välkommen till oss på Cityakuten Tand för snabb och professionell hjälp!

Informationen uppdaterades 25 april 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Cityakuten Tand

Akut tandvård hos Cityakuten Tand i Stockholm

Ibland behöver man träffa en tandläkare akut. Vi på Cityakuten Tand erbjuder akuttider för att du vid behov ska få hjälp så snart som möjlig...

Rotfyllning hos Cityakuten Tand i Stockholm

En rotfyllning, även kallad rotbehandling, behövs då bakterier tagit sig in i pulpan på tanden och orsakat en inflammation. Hos oss på Citya...

Karta - Olof Palmes gata 13A, Stockholm