Undersökning av ny patient

Logo Hötorgstandläkarna - Tandläkare Anna Wraxe

Hötorgstandläkarna - Tandläkare Anna Wraxe - Norrmalm-City, Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 27 april 2018 av Vården.se

fr. 890 kr

Sveavägen 13, 9tr, Stockholm - Visa på karta

Om Hötorgstandläkarna - Tandläkare Anna Wraxe

Jag heter Anna Wraxe och jag är en av tandläkarna på mottagningen Hötorgstandläkarna i Stockholms city. Här jobbar jag tillsammans med mitt team bestående av tandhygienist Annette Engström och Anneli Arnekleiv.

Behandlingar

Vi utför de flesta typer av behandlingar. Allt från patienter med stort behandlingsbehov till de som vill få estetisk tandvård. Vi kan även hjälpa dig som är tandvårdsrädd.

Vid behov har vi ett gott samarbete med specialister för att våra patienter ska få bästa möjliga vård.

Vi anstränger oss för att bedriva Grön Tandvård gällande de material vi använder.

Behandlingsfilosofi

Vårt mål är att alla, nya som gamla patienter, ska känna sig välkomna och få en kvalitativ behandling i en lugn miljö. Vi tror på att alla patienter ska informeras om munstatus och kostnader innan påbörjad behandling.

Varmt välkommen till oss!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Hötorgstandläkarna - Tandläkare Anna Wraxe

* Inkl. Högkostnadsskydd

Karta - Sveavägen 13, 9tr, Stockholm

• 10:50 - 18 maj, 2018 skrev:

Jättesnäll och väldigt kompetent läkare, omsorgsfulla händer.

• 15:15 - 17 maj, 2018 skrev:

Annat än högsta betyg går inte att ge. Både Anna, Anneli och Anette är proffsiga, supertrevliga och mycket duktiga! Här blir man väl mottagen och behandlad.

• 21:49 - 18 nov, 2017 skrev:

Tacksam för att Anna nu är min Tandläkare, hon är lugn och mjuk. Det tog 10 år innan jag tog steget till tandläkaren pgr av min tandvårdsrädsla, Rekommenderar verkligen denna mottagning. Alla är tillmötesgående. Det är ett härligt team.

• 08:25 - 26 okt, 2017 skrev:

Bästa tandläkaren jag haft. Hon är mjuk och lugn och framförallt proffsig i sitt sätt!

• 18:13 - 18 okt, 2017 skrev:

Ännu ett otroligt trevligt och informativt möte med rådgivning och behandling. Anna har en grym karisma och en lugnande aura något inte alla lyckas med i detta yrke. Skönt att känna att gå till tandläkaren är ett trevligt inslag i min dag! Varmt rekommenderad till nära, kära och bekanta!

• 19:27 - 03 okt, 2017

• 16:04 - 28 aug, 2017

• 13:54 - 25 aug, 2017 skrev:

Grym mottagning med bästa tänkbara service. Med värme och hjärta och att jag känner mig VIP:ad och är alltid i fokus för er.

• 08:02 - 27 jan, 2017 skrev:

Att få vara patient hos Anna Wraxe och hennes team är fantastiskt. Man möts alltid med ett leende och får ett mycket professionellt omhändertagande. Jag upplever verkligen att man jobbar som ett team på denna mottagning och att all personal har som mål att sätta patienten i fokus Jag kan varmt rekommendera Anna Wraxe och hennes medarbetare.

• 06:32 - 02 dec, 2016 skrev:

Trevligt bemötande och mycket kompetent. Rekomenderas högt!

• 12:32 - 23 nov, 2016 skrev:

Absolut den bästa tandläkaren!

• 09:23 - 25 okt, 2016 skrev:

Jag var precis på mitt första besök hos Anna. Hon är verkligen supergullig och mycket noggrann.
    Jag kommer definitivt bli en permanent kund :) och rekommenderar varmt andra att gå till henne.

• 06:33 - 20 maj, 2016 skrev:

Blir alltid proffessionellt, trevligt och fint bemött, bästa tandläkaren.