Undersökning av ny patient

Logo Rosendahl Dental AB

Rosendahl Dental AB - Norrmalm-City, Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 24 maj 2016 av Vården.se

Sveavägen 45, Stockholm - Visa på karta

Om Rosendahl Dental AB

Välkommen till Rosendahl Dental och Leg. tandläkare Thomas Rosendahl!

Rosendahl Dental är en modern tandvårdsklinik som erbjuder kvalitetsvård med den senaste tekniken i Stockholms City. Hos oss kan du få hjälp med:

• allmäntandvård
  • barn- och ungdomstandvård
  • implantat
  • proteser
  • bett-/apnéskenor
  • estetisk tandvård
  • akuttandvård

Vi har externt samarbete med specialister inom bland annat tandreglering och tandhygienistbehandlingar.

En tandvårdsmottagning med historia

I augusti 1990 övertog Thomas Rosendahl praktiken av sin pappa Carl-Olof Rosendahl. Sedan dess har han förvaltat, utvecklat och moderniserat teknik och lokaler.

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Rosendahl Dental AB