• 011-197080

Skaffa glasögon hos Synsam Norrköping Linden

Drottninggatan 41, Norrköping - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa glasögon

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Norrköping Linden!

Glasögon kan rätta till ditt synfel

Har du under en tid känt av problem med din syn, bör ett första steg vara att besöka en av våra optiker. Då får du besvara frågor om din ögonhälsa och testa din syn på olika sätt. Skulle det visa sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vår hjälp för att du ska hitta rätt glasögon

Vi erbjuder rådgivning för att hitta rätt bågar för dig. Dina glasögon täcks av vår olycksgaranti, så om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem. Vill du hyra dina glasögon kan du välja vårt abonnemang Synsam Lifestyle. I det ingår tre olika typer av glasögon för en fast månadskostnad.

Hitta dina glasögon hos oss på Synsam Norrköping Linden!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Norrköping Linden

Välkommen till Synsam Norrköping Linden!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Drottninggatan 41 i Norrköping. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Norrköping Linden hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Synsam Norrköping Linden hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Norrköping Linden!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Norrköping Linden

Synundersökning hos Synsam Norrköping Linden

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Drottninggatan 41 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Ha...

Skaffa glasögon hos Synsam Norrköping Linden

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Norrköping Linden! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt ...

Skaffa linser hos Synsam Norrköping Linden

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam No...

Karta - Drottninggatan 41, Norrköping