Skaffa linser hos Synsam Norrköping Ingelsta Shopping

Järngatan 6, Norrköping - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa linser

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Norrköping Ingelsta Shopping hjälper vi till att hitta en bra lösning för just dig!

Vi hjälper dig att skaffa linser

Hos oss gör våra legitimerade optiker till att börja med en ordentlig undersökning av din ögonhälsa, och kan genom olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Efter undersökningen får du hjälp med att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter dina behov. Naturligtvis ger vi dig råd kring hur du tar ut och sätter i linserna, hur du ska hantera dem och hur de sköts på bästa sätt.

Boka en tid hos oss på Synsam Norrköping Ingelsta Shopping, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Norrköping Ingelsta Shopping

Välkommen till Synsam Norrköping Ingelsta Shopping!

Du hittar vår välsorterade butik på Järngatan 6 i Norrköping. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Norrköping Ingelsta Shopping hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Norrköping Ingelsta Shopping hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Norrköping Ingelsta Shopping på Järngatan 6 och boka en tid!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Norrköping Ingelsta Shopping

Synundersökning hos Synsam Norrköping Ingelsta Shopping

Skaffa glasögon hos Synsam Norrköping Ingelsta Shopping

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Norrköping Ingelsta Shopping. Glasögon hjälper till att kor...

Skaffa linser hos Synsam Norrköping Ingelsta Shopping

Karta - Järngatan 6, Norrköping