• 010 - 888 54 07

Hörseltest online hos Audika Norrköping

Drottninggatan 66, Norrköping - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Hörseltest online

Är du nyfiken på att veta hur bra du egentligen hör? Då kan du göra Audikas hörseltest online, för att få en första indikation på om du behöver boka en komplett hörselundersökning.

Hur går hörseltest online till?

Testet består av tre delar: självutvärderingsfrågor, tontest och lyssningstest. Först får du svara på ett antal frågor om hur du själv upplever din hörsel. Sedan får du göra ett tontest och ett lyssningstest med mycket bakgrundsljud. Testet tar bara några minuter och du får resultatet direkt.

Hörseltest online ersätter inte en komplett hörselundersökning

Audikas online-hörseltest riktar sig i första hand till dig som aldrig har testat din hörsel tidigare och är nyfiken på hur du hör. Testet ersätter aldrig en komplett hörselundersökning på en hörselklinik, men det ger en bra indikation på om du bör söka hjälp hos en legitimerad audionom.

Har du frågor om testet är du varmt välkommen att kontakta Audika Norrköping!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Norrköping

4,7

Välkommen till Audika Norrköping! Du hittar vår hörselklinik på Drottninggatan och här kan vi bland annat hjälpa dig med:

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Det här erbjuder vi på Audika Norrköping

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Första steget mot bättre hörsel är ett hörseltest

Hos Audika Norrköping kan legitimerade audionomer hjälpa dig med att göra ett hörseltest. Testet kostar 200 kr (frikort gäller, testet är gratis från 85 år) och du behöver ingen remiss för att boka en tid hos oss. Om du vill veta mer om hörseltest kan du gå in på vår hemsida.

Audika Norrköping är auktoriserad av Region Östergötland

Vår hörselklinik på Drottninggatan i Norrköping är auktoriserad inom primär hörselrehabilitering av Region Östergötland. Det innebär att Audika följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Är du 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning är du välkommen till oss. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Audika finns också på sociala medier! Följ oss här:
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Norrköping

Hörseltest hos Audika Norrköping

Har du svårt att hänga med i konversationer där många pratar samtidigt? Det kan vara ett tecken på nedsatt hörsel. Hos Audika Norrköping erb...

Hörapparater hos Audika Norrköping

Hörapparater kan hjälpa dig att behålla ett aktivt och socialt liv, och hos Audika Norrköping erbjuder vi många olika modeller, märken och t...

Batterier till hörapparater hos Audika Norrköping

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika i Norrköping kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa ba...

Hörseltest online hos Audika Norrköping

Karta - Drottninggatan 66, Norrköping

4,7

15:50 - 21 okt, 2020 skrev:

Jättebra ställer alltid upp vid problem o fösöka hjälpa på bästa sätt

09:26 - 09 okt, 2019 skrev:

En föredömlig Utprovning och Test för Beslut för Hörapp.

14:05 - 26 jun, 2019 skrev:

Bra bemötande och proffsiga råd!

10:58 - 16 jan, 2019

3,8

10:58 - 16 jan, 2019 skrev:

Bra bemötande. Professionalitet. Man känner sig välkommen!

12:23 - 06 feb, 2018

15:43 - 08 sep, 2016 skrev: