• 0910 - 77 78 70

Akut tandvård hos Tandläkarna Södermark & Sandström i Skellefteå

Nygatan 45, Skellefteå - Visa på karta

Akut tandvård

Ibland drabbas man av akuta problem med tänderna, som till exempel tandvärk. Hos Tandläkarna Södermark & Sandström kan du få hjälp med en akuttid snabbt, så du slipper gå runt och ha ont.

Akut tandvård samma dag

Vid akuta besvär strävar vi efter att erbjuda dig en tid hos oss samma dag. Vi kan ge dig en så kallad comfortbehandling, en tillfällig lagning på den trasiga tanden. Vi bokar sedan in en ny tid för en permanent lagning eller krona.

Varmt välkommen att boka en akuttid hos Tandläkarna Södermark & Sandström!

Informationen uppdaterades 19 februari 2019 av Vården.se

Om Tandläkarna Södermark & Sandström

Välkommen till vår mottagning!

I nya, fräscha lokaler i centrala Skellefteå hittar du Tandläkarna Södermark & Sandström. Hos oss kan du få hjälp med all typ av tandvård, från förebyggande undersökningar till estetisk tandvård till större ingrepp som tandimplantat.

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi strävar efter att erbjuda dig de bästa behandlingarna med hög kompetens och kvalitet. Hos oss kan du exempelvis få hjälp med:

• Regelbundna undersökningar
  • Akut tandvård
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandblekning
  • Lagningar
  • Kronor och broar
  • Tandimplantat

Vi har också ett stort nätverk och goda kontakter med specialister inom flera områden.

Erfarenhet och service

Våra tandläkare Per och Lars har lång erfarenhet av all typ av tandvård och har det övergripande ansvaret för patienterna. Men våra ledord omtanke, engagemang och arbetsglädje genomsyrar hela mottagningen. Vi möter dig alltid med lyhördhet och serviceanda, för att du ska känna dig trygg hos oss.

Välkommen att boka en tid hos Tandläkarna Södermark & Sandström!

Informationen uppdaterades 19 februari 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkarna Södermark & Sandström

Tandblekning hos Tandläkarna Södermark & Sandström i Skellefteå

Vill du ljusa upp dina tänder och få ett vitare leende? Hos Tandläkarna Södermark & Sandström kan du få hjälp med tandblekning. Innan...

Akut tandvård hos Tandläkarna Södermark & Sandström i Skellefteå

Karta - Nygatan 45, Skellefteå